Μονοκύλινδρα τετράχρονα σύνολα, με 2ΕΕΚ & 4 βαλβίδες
έκαστο, και με ψεκασμό. Με υψηλή συμπίεση, 11.3 για το Kawasaki και 11.5 για το ΚΤΜ.
Επίσημες ιπποδυνάμεις, σχεδόν παραπλήσιες, στους 27,6 hp / 9.700 σαλ. για το Kawasaki, και στους 25,5 hp / 10.000 σαλ. για το ΚΤΜ. Επίσημα νούμερα ροπής, 2,3 Kgm / 8.200 για το Kawasaki, και 1,99 Kgm /8.000 για το ΚΤΜ. Στην πράξη, το Kawasaki δείχνει δυνατότερο
παντού, ενώ το κοντά γραναζωμένο ΚΤΜ διαθέτει πολύ μικρή τελική, που
περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα με κόφτη. Αντίθετα, το Kawasaki συνεχίζει για περίπου...
τριάντα χιλιόμετρα ακόμα, με τελική 163 χλμ/ώρα! Η δύναμη φαίνεται και με πρώτη
ταχύτητα, όπου το ΚΤΜ θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθεί σούζα, με το Kawasaki να σηκώνεται εύκολα και
να παραμένει όρθιο με την ίδια ευκολία. Τέλος, εκεί που πραγματικά γίνεται η
διαφορά είναι στις εξόδους των στροφών σε ανοιχτές διαδρομές, όπου όταν το ΚΤΜ
τελειώνει, το Kawasaki βγαίνει δυνατά. Σε κλειστές διαδρομές, ή πίστες καρτ, η
διαφορά μεταξύ των 2 είναι πιο μικρή, όμως και πάλι ο αναβάτης του ΚΤΜ πρέπει
να αλλάζει πολύ συχνότερα ταχύτητες, αφού δεν έχει τη ροπή και τη δύναμη του Kawasaki για να έχει την
πολυτέλεια να φερθεί... τεμπέλικα με το κιβώτιο.
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr