To D-Tracker αποτελεί μια πολύ καλή και οικονομική supermotard μικρού κυβισμού, για κατόχους Α2 που θέλουν ακριβώς αυτό, μέσα σε μια «θύελλα» προτάσεων μεγαλύτερης ισχύος και κυβισμού. Παράλληλα, είναι και μία τιμιότατη «commuter» μοτοσυκλέτα για όσους έχουν ακόμη ένα –μεγαλύτερο- μοντέλο στην κατοχή τους. Δυστυχώς, λόγω κυβισμού, το D-Tracker αφήνει εκτός κοινού του, τους κατόχους Α1: θα μπορούσε να αποτελεί μια πραγματικά άριστη επιλογή για αυτούς. Παρά αυτό το γεγονός όμως, είναι συνολικά μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις προσδοκίες. Αν σας αρέσει, «προχωρήστε άφοβα!»
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ 2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
144 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58Χ54.5 |
Συμπίεση
(:1) |
9.5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1.2/6.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6.9 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
2.8 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
120 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι, 35 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300. 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-17’’ |
Ελαστικό
Π |
120/70-17’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.030 |
Πλάτος (χλστ.) |
960 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
840 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr