Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του προσφέροντας υψηλά επίπεδα ακαμψίας, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το συνολικό βάρος χαμηλά στα 205 κιλά πλήρες υγρών. Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και είναι αφαιρούμενο. Όπως είναι φυσικό, οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP και είναι ειδικά κατασκευασμένες για το SMT. Το μπροστινό APEX πιρούνι 43χιλ. και το πίσω APEX μονό αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και αμφότερα έχουν διαδρομή 180 χιλιοστών. Η ρύθμιση του πιρουνιού γίνεται από πεταλούδες περιστροφής στα καλάμια, ενώ χειροκίνητα αλλάζει και η προφόρτιση στο πίσω μέρος. Η supermoto φύση του SMT επιβάλλει τη χρήση τροχών 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Power GP. Στα φρένα έχουμε 4-πίστονες δαγκάνες με δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά και δαγκάνες 2 εμβόλων με δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, ενώ η νέα μονάδα 9.3 Cornering ABS της Bosch διαθέτει ειδική ρύθμιση για απενεργοποίηση της μόνο στον πίσω τροχό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά