net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Kawasaki Z900

To νέο Kawasaki Z650

Intermot: Κawasaki Z900/Z650

Μια υποκυβισμένη έκδοση του Z1000 και ένα δικύλινδρο σε σειρά μοντέλο με 650 κ.εκ. που προθέτει έναν νέο κυβισμό στην σειρά των naked μοτοσικλέτων του Akashi, διευρύνουν την γκάμα των Z της Kawasaki.

 
 Ποια είναι τα σχέδια της Kawasaki για την σειρά των Z; Προφανώς η διεύρυνση της γκάμας, αφού αυτό καταμαρτυρούν τα δύο νέα «Ζ» που παρουσιάστηκαν στην Κολωνία. Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε και μοντέλο με κυβισμό πλέον του λίτρου (αφού το 900άρι είναι πολύ κοντά) ή ότι η σειρά των ER καταργείται; Δεν υπάρχει ακόμη τίποτα επίσημο και καλό είναι προς το παρόν να ασχοληθούμε με τα δεδομένα που έχουμε: Δυο νέες και φρέσκιες μοτοσικλέτες!
 
Kawasaki Z900 / Z900 ABS

Εμφάνιση στα γνωστά «Ζ» πρότυπα, υποκυβισμένος κινητήρας που βασίζεται σε αυτόν του 1000 και έναν νέο πλαίσιο χωροσικτύωμα με βάρος μόλις 13,5 κιλά, είναι τα Highlights του 900, η χωρητικότητα του οποίου θυμίζει ιστορικές μοτοσικλέτες των «πράσινων».  Η απόδοση του τετρακύλινδρου 16 βάλβιδου  κινητήρα ανέρχεται στους 123 ίππους ενώ  σημαντικό στοιχείο επίσης είναι η ύπαρξη συμπλέκτη ολίσθησης. Η Kawasaki αναφέρει ότι μετά το Z1000, to 900 είναι η δεύτερη μοτοσικλέτα στην οποία έχει μελετηθεί ο ήχος της εισαγωγής του αέρα στο φιλτροκούτι, προκειμένου να προφέρεται στο αναβάτη το αντίστοιχο της ιστορίας των Kawa soundtrack, στο ανεβοκατέβασμα των στροφών. Το μπροστινό του Ζ900 είναι USD 41 χλστ. και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ τις ίδιες ρυθμίζεις προσφέρει και το μονό αμορτισέρ πίσω , το οποίο εδράζεται μαζί με το μοχλικό του πάνω από το ψαλίδι, κάτι που σύμφωνα με την Kawasaki, συντείνει στην συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Στα φρένα δίσκοι διαμέτρου 300 χλστ. συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, ενώ πίσω έχει εφαρμοστεί μονή δαγκάνα σε δίσκο διαμέτρου 250 χλτς. Η έκδοση ABS, η οποία είναι και η μόνη που θα δούμε στην Ευρώπη, φέρει μια τελευταίας γενιάς, ελαφριά και   compact σε διαστάσεις μονάδα της Nissin.

Κawasaki Z650 / Z650 ABS

Η Kawasaki περιγράφει το νέο Ζ650 ως μια ελαφριά και ευέλικτη «supernaked» μεσαίου κυβισμού, κάτι που υπερτονίζεται και οπτικά με την σχεδιάση της μοτοσικλέτας που ακολουθεί τα χνάρια της σειρά των Z. O υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας με τις οκτώ βαλβίδες, έχει χωρητικότητα 649 κ.εκ. και μπορεί να θυμίζει αυτόν των Versys, ER και Vulcan αλλά μέχρι να διασταυρωθεί αυτό, ας μην θεωρούμε τίποτα δεδομένο. Το πλαίσιο είναι και στην περίπτωση του Z650 ένα νέας σχεδίασης ατσάλινο χωροδικτύωμα με βάρος 15 κιλά, ενώ όπως αναφέρει η εταιρεία έχουν χρησιμοποιηθεί νέες τεχνικές σχεδίασης και κατασκευής στο ψαλίδι, επιτρέποντας το βάρος του να πέσει στα 4,8 κιλά. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, το πιρούνι είναι συμβατικό και μη ρυθμιζόμενο, ενώ το αμορτισέρ πίσω ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το Ζ900 και είναι μαζί με το μοχλικό του, τοποθετημένα πάνω από τον άξονα του ψαλιδιού. Στα φρένα οι διαστάσεις των δίσκων είναι ίδιες με αυτές του 900, με την διαφορά ότι στο 650 χρησιμοποιούνται διπίστονες δαγκάνες μπροστά και ότι η μονάδα ABS στην έκδοση… ABS (προφανώς!) είναι η 9.1Μ της Bosch.


 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ