Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Οι Ιάπωνες έδωσαν μεγάλη σημασία στην κατασκευή του πλαισίου και την εξοικονόμηση βάρους. Έτσι, το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μόλις 18,3 κιλά, που σημαίνει ότι είναι 10% ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του CB 500X. Το ενισχυμένο υποπλαίσιο χρησιμοποιεί ατσάλινους σωλήνες για αντοχή και ακαμψία, ακόμα και όταν το Transalp ταξιδεύει με συνεπιβάτη και αποσκευές. Οι αναρτήσεις εξυπηρετούν τον πολλαπλό ρόλο του μεσαίου on-off της Honda. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) της Showa με διαδρομή 200 χιλιοστών, και το πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο της Showa με διαδρομή 190 χιλιοστά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις στην προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκους μαργαρίτα 310 χιλιοστών μπροστά, ενώ ο πίσω δίσκος τύπου μαργαρίτα 256 χιλιοστών χρησιμοποιεί δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι ακτινωτοί τροχοί 21/18 ιντσών χρησιμοποιούν ελαστικά σε διαστάσεις  90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Το μεταξόνιο είναι στα 1.560mm και το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 208 κιλά πλήρες υγρών!

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Honda XL 750 Transalp - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!