Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
  • Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
  • Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
  • Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO
  • Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO

Ηλεκτρική Sport μοτοσυκλέτα ετοιμάζει η CFMOTO

Ανεπτυγμένο γύρω από το πλαίσιο του 450SR
Δυνατότητα χρήσης της ίδιας γραμμής παραγωγής
Δομικό στοιχείο το προστατευτικό της μπαταρίας
Μοτοσυκλέτα αντίστοιχη των 125cc

Ανεπτυγμένο γύρω από το πλαίσιο του 450SR

Οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της αγοράς, ή ακόμα και αυτές που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης, έχουν δημιουργηθεί από "λευκό χαρτί", υιοθετώντας την ιδέα χρήσης της μπαταρίας ως κεντρικό δομικό στοιχείο ώστε να μειωθεί ο όγκος και το βάρος τους. Το τελευταίο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της CFMOTO όμως, απεικονίζει μία ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα βασισμένη στο υπάρχον 450SR, με ένα πακέτο μπαταρίας-ηλεκτροκινητήρα που αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρόλο που με την τεχνική αυτή μπορεί να θυσιαστεί η μέγιστη δυνατή αυτονομία που θα μπορούσε να επιτευχθεί εάν η μοτοσυκλέτα είχε σχεδιαστεί από το μηδέν, θα μειωθεί κατά πολύ το κόστος της, στην παραγωγή και άρα στην αγορά, αφού θα μοιράζεται τα περισσότερα εξαρτήματά της με το βενζινοκίνητο μοντέλο.     
 

Δυνατότητα χρήσης της ίδιας γραμμής παραγωγής

Η νέα "πατέντα" απεικονίζει ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που φαίνεται αναλλοίωτο σε σχέση με εκείνο του 450SR και NK με την ίδια σέλα, υποπλαίσιο, ψαλίδι και αναρτήσεις, αλλά με μία μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα στην θέση του βενζινοκινητήρα. Χρησιμοποιεί τις ίδιες βάσεις κινητήρα που υπάρχουν στο πλαίσιο με την προσθήκη περαιτέρω βιδωτών βάσεων στο κάτω μέρος του για μεγαλύτερη ακαμψία και παροχή προστασίας για την μπαταρία. Το γεγονός αυτό δίνει την δυνατότητα στην εταιρεία να κατασκευάζει αυτές τις μοτοσυκλέτες στην ίδια γραμμή παραγωγής μειώνοντας σημαντικά το κόστος της νέας ηλεκτρικής. Παρόμοια στρατηγική έχουν ακολουθήσει και αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων με την πλειοψηφία βέβαια να σχεδιάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξ` ολοκλήρου τοποθετώντας στο πάτωμα μία μεγάλη μπαταρία που συμπληρώνει το πλαίσιο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δομικό στοιχείο το προστατευτικό της μπαταρίας

Το σχέδιο της CFMOTO περιλαμβάνει ένα μεταλλικό περίβλημα, στο οποίο "φωλιάζει" ο ηλεκτροκινητήρας. Η θήκη της μπαταρίας δεν παρέχει μόνο προστασία για την μπαταρία, αλλά λειτουργεί και ως δομικό στοιχείο του πλαισίου της μοτοσυκλέτας. Αυτό αποδίδεται και στο γεγονός ότι και στο βενζινοκίνητο μοντέλο ο κινητήρας αποτελεί εν μέρει δομικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας, οπότε ο αντικαταστάτης του θα πρέπει να εκπληρώνει τον σκοπό αυτό.  
 

Μοτοσυκλέτα αντίστοιχη των 125cc

Παρόλο που δανείζεται το πλαίσιο του 450SR των 449cc, η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας μαρτυρούν πως το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει πιθανότατα επιδόσεις αντίστοιχες μοτοσυκλετών 125cc για το δίπλωμα Α1 και περιορισμένη σχετικά αυτονομία. Ταυτόχρονα όμως οι τροχοί, τα φρένα και οι αναρτήσεις φαίνεται να έχουν προέλθει απευθείας από το 450άρι μοντέλο όπως επίσης και τα πλαστικά κομμάτια του fairing. Εκλείπουν φυσικά ο λεβιές ταχυτήτων και ο συμπλέκτης αφού το ηλεκτρικό μοντέλο έχει μία μόνο ταχύτητα, ενώ εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη αποθήκευσης καυσίμου, στην θέση του ρεζερβουάρ θα υπάρχει πιθανότατα αποθηκευτικός χώρος για αντικείμενα του αναβάτη με την τάπα του να χρησιμοποιείται πιθανά για την θύρα φόρτισης της μοτοσυκλέτας. Πληροφορίες σχετικά με το πότε θα παρουσιαστεί επίσημα και πότε θα το δούμε στην αγορά δεν έχουν δημοσιευθεί, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό δεν θα συμβεί φέτος.