Το concept της Hero ονομάζεται iON και εντυπωσιάζει με την αισθητική του, τον τρόπο λειτουργίας του και τις τεχνολογίες που υιοθετεί. Αισθητικά, το iON μοιάζει να προήλθε από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Και, αν κρίνουμε και από τις τεχνολογίες που υιοθετεί, πιθανότατα αυτό είναι αλήθεια!
Αναλυτικότερα, το iON διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο τύπο μπαταριών ιόντων λιθίου, αλλά και κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία του. Τέλος, υπερπυκνωτές υπόσχονται προοδευτικότητα στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα του iON.
Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταδίδει την κίνηση απευθείας στους τροχούς hubless (δίχως κέντρα), οι οποίοι κινούνται μέσω της μαγνητικής ενέργειας. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται κάθε τριβή και απώλεια ενέργειας. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Hero, είναι το iON να αναπτύσσει (θεωρητικά πάντα) ταχύτητα 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και τελική 160 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η αυτονομία του αγγίζει τα 300 χλμ.
Οι εντυπωσιακές τεχνολογίες, ωστόσο, δε σταματούν εδώ. Το iON διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων, το οποίο η Hero ονομάζει m-link. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί επίσης τη μαγνητική ενέργεια, καθώς και αισθητήρες που αντιλαμβάνονται την κατάσταση του οδοστρώματος και προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σε πραγματικό χρόνο. Ιδιαίτερο, τέλος, είναι και το τιμόνι της μοτοσικλέτας, με χειριστήρια τύπου joystick, που σύμφωνα με την εταιρεία δεν στρίβουν όπως ένα συμβατικό τιμόνι! Η Hero δεν αναφέρει τον τρόπο που γίνεται η αλλαγή κατεύθυνσης από τον αναβάτη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι τροχοί διαθέτουν γυροσκόπια και ταχύμετρα που φροντίζουν για τη σταθερότητα του iON.
Royal Enfield Hunter 350 2025: Με SHOWA και υποβοηθούμενο συμπλέκτη
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Καύσιμα και νοθεία. Πώς το κάνουν και πόσο βαθύ είναι το πρόβλημα;
Ολοκληρώθηκε η μεγάλη κλήρωση του θεσμού Best Moto by LS2
SYM ADX300 και ADXTG 400 Test rides
Best Moto by LS2 2025: Έφτασε η ώρα για τη μεγάλη κλήρωση!
Έρχεται ο νέος ΚΟΚ: Αυστηρές ποινές, κάμερες και χαμηλότερα όρια
Η Αθήνα και οι Δήμοι «καθαρίζουν» τους δρόμους από εγκαταλελειμμένα οχήματα
Keeway Vieste 125LX: Με κινητήρα 124,8cc και απόδοση 11,5 ίππους
Battlax S23: Τα απόλυτα Hypersport ελαστικά της Bridgestone με δώρο έναν συντηρητή μπαταρίας
Κλειδαριές δισκοφρένου με συναγερμό της Oxford
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr