Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;
  • Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;

Έρχεται το νέο Yamaha YZF-R9 μέσα στο 2025;

Η Yamaha κατοχυρώνει νέα ονόματα
Θα έρθει το R9 στις αρχές του 2025;
Το πρωτάθλημα WSBK προϋποθέτει μοντέλο παραγωγής
Πως θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία τις ονομασίες

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Η Yamaha κατοχυρώνει νέα ονόματα

Τα γνωστά σε όλους μας supersport της Yamaha με τα ονόματα R1, R125, R3, R6 και από το 2022 πλέον R7 έχουν κατοχυρώσει την θέση τους στην αγορά της κατηγορίας που ανήκουν, ενώ τα επιπρόσθετα ονόματα R15 και R25 ανήκουν σε αντίστοιχες μοτοσυκλέτες που πωλούνται στις αγορές της Ασίας. Από το 2021 όμως η εταιρεία έχει κατοχυρώσει στο ιαπωνικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας τα εξής ονόματα: YZF-R1, YZF-R2, YZF-R3, YZF-R4, YZF-R5, YZF-R6, YZF-R7, YZF-R8, YZF-R9, YZF-R15, YZF-R20, YZF-R25, YZF-R125. Η κίνηση αυτή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η Yamaha σκοπεύει να χρησιμοποιήσει όλα αυτά τα ονόματα σε μοντέλα παραγωγής. Η προστασία τους αποτελεί πολλές φορές μέτρο προφύλαξης από τις εταιρείες, ώστε να τα έχουν διαθέσιμα αν ποτέ τα χρειαστούν. Αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι μία στρατηγική κίνηση αποτροπής άλλων εταιρειών από το να χρησιμοποιήσουν τα ονόματα αυτά. Σημαντικό να αναφερθεί είναι όμως το γεγονός, ότι σύμφωνα με τους νόμους της Ιαπωνίας σχετικά με τέτοιου είδους πνευματικά δικαιώματα, οποιαδήποτε άλλη εταιρεία αποκτά το δικαίωμα να ζητήσει άρση της κατοχύρωσης του ονόματος εάν αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί από την αρχική για τρία συνεχόμενα χρόνια. Πιθανολογούμε έτσι πως η Yamaha δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ένα μόνο από τα κατοχυρωμένα ονόματα μέσα στα επόμενα χρόνια.              
 

Θα έρθει το R9 στις αρχές του 2025;

Για το YZF-R9 συγκεκριμένα υπάρχει ήδη ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος εξοπλίζει και τα MT-09, Tracer 9, XSR 900 και Niken, ο CP3. Είναι ένας τρικύλινδρος κινητήρας 890cc που αποδίδει 119 ίππους στις 10.000 σαλ και 93 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Όπως έγινε και με τα MT-07 και R7 η τεχνολογία του MT-09 πιθανότατα να μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια στο R9 με την προσθήκη ενός fairing που θα καλύπτει ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα και μίας πιο σπορ ουράς. Τα φρένα δεν χρειάζονται απαραίτητα κάποια αναβάθμιση ενώ ο ερχομός του YZF-R9 είναι πλέον δεδομένος αφού ύστερα από την κατοχύρωση του ονόματός της στην Ιαπωνία, η Yamaha το κατοχύρωσε και στην Ευρώπη και την Ινδία. Παράλληλα το logo της YZF-R9 εμφανίστηκε τον Οκτώβριο του 2022 και σύντομα θα δεσπόζει στο πλάι του κλειστού μπλε της Yamaha, fairing στο ολοκληρωμένο R9. (Να σημειωθεί ότι οι εικόνες του μοντέλου δεν αποτελούν επίσημες εικόνες της Yamaha αλλά έχουν δημιουργηθεί σε υπολογιστή από τους ιάπωνες συναδέλφους μας του Autoby τον Οκτώβριο του 2022).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πρωτάθλημα WSBK προϋποθέτει μοντέλο παραγωγής

Σκοπός της εταιρείας με την εισαγωγή αυτού του μοντέλου είναι η ανάπτυξη μίας πιο ανταγωνιστικής μοτοσυκλέτας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα των Superbikes από τότε που οι κανονισμοί επέτρεψαν στους κατασκευαστές την χρήση κινητήρων με περισσότερα κυβικά. Το R6 με τον κινητήρα των 599cc έχει νικήσει όλους τους τίτλους στο πρωτάθλημα από το 2017 μέχρι το 2022 που ήρθε στα χέρια της Ducati με την Panigale V2 των 955cc. Με τις Yamaha, Kawasaki και Honda να είναι οι μοναδικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες 600cc ο ανταγωνισμός έχει εκμεταλλευτεί την αλλαγή των κανονισμών με την Ducati να χρησιμοποιεί V2 κινητήρα 955cc, την MV Agusta τρικύλινδρο κινητήρα 798cc και την Triumph επίσης τρικύλινδρο 765cc. Η ίδια η Yamaha στην EICMA του 2023 στο Μιλάνο είχε πει: "Για να βγει στην παραγωγή, θα πρέπει να μπορεί να κατακτήσει νίκες (στο WSBK)". Φήμες θέλουν το R6 να μην αγωνίζεται πια στο WSBK το 2025, πράγμα που σημαίνει ότι ο αντικαταστάτης του ετοιμάζεται και με τα πρότυπα έγκρισης να υποχρεώνουν τις εταιρείες να διαθέτουν αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής εάν η Yamaha επιθυμεί να χρησιμοποιεί στους αγώνες το YZF-R9, το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά.
 

Πως θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία τις ονομασίες

Τι θα γίνει όμως με τα υπόλοιπα μοντέλα σε αυτή την μακριά λίστα; Αυτή τη στιγμή η Yamaha δεν διαθέτει κάποιους κινητήρες αντίστοιχους με τα ονόματα που έχει κατοχυρώσει. Εκτός από αυτό δεν φαίνεται λογική κίνηση να εισάγει ένα νέο R8 στο πλάι του υπάρχοντος R7 ή ενός R4 ταυτόχρονα με το R3. Κάποια από τα ονόματα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μοντέλα που θα παραχθούν για συγκεκριμένες αγορές όπως έκανε η Honda για παράδειγμα με την έκδοση 400cc του CB 500 που παρουσίασε για την Ιαπωνία. Μία παρόμοια στρατηγική μπορεί να ακολουθήσει η Yamaha με τα R4 και R5.