Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
  • Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
  • Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
  • Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;
  • Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;

Έρχεται Adventure της CFMOTO με βάση τον μεγάλο V2 της KTM;

Θα ονομάζεται 1250 MT το adventure της CFMOTO;
Πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τον 1.279cc V2 του TR-G
Θα συνοδευτεί από μία naked με τον ίδιο κινητήρα
Υπερπλήρης θα είναι ο εξοπλισμός της με 21 ή 19 ιντσών τροχό

Θα ονομάζεται 1250 MT το adventure της CFMOTO;

Είναι η πρώτη εικόνα ενός πιθανού CFMOTO 1250 MT διαρροή σχεδίων της εταιρείας, ή απλώς μία δημιουργία κάποιου σχεδιαστή όπως εκείνος την φαντάστηκε στο μυαλό του; Πιθανότατα το δεύτερο αφού εμφανίστηκε σε μία ελληνική σελίδα στο Facebook με λάτρεις του νέου 450 MT της εταιρείας. Ένα CFMOTO 1250 MT θα μπορούσε πολύ εύκολα να βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης, αφού τίποτα δεν κρατάει την εταιρεία από το να διευρύνει την γκάμα της και να κερδίσει νέο πελατολόγιο. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας του θα προερχόταν από το 1290 Super Adventure της ΚΤΜ με την V2 διάταξη, αφού και το 800 MT κάνει χρήση του δικύλινδρου κινητήρα του 790 Adventure.  


Αν και όμοιος με τον LC8 στο μεγαλύτερο μέρος του ο κινητήρας της CFMOTO έχει διαφορετική διαδρομή εμβόλου και καπάκια (η εμφάνισή του είναι διαφορετική) 

Πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τον 1.279cc V2 του TR-G

Η CFMOTO παράγει ήδη ουσιαστικά τον δικό της V2 κινητήρα για την touring μοτοσυκλέτα 1250 TR-G, την οποία δεν εισάγει όμως στην Ευρώπη και χρησιμοποιείται σε κάποιες χώρες και ως αστυνομική μοτοσυκλέτα. Έχει κάποιες διαφορές με τον LC8 της KTM αφού η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων του είναι 108 χλστ και 69,8 χλστ αντίστοιχα, ενώ ο κυβισμός του μειώνεται λίγο στα 1.279cc από τα 1.301cc. Η μέγιστη ισχύς του αγγίζει τα 143 άλογα στις 8.500 σαλ και η ροπή του τα 120 Nm στις 7.000 σαλ, αντί για τα 160 άλογα και 138 Nm ροπής που αποδίδουν τα 1290 Super Adventure R και S. Το TR-G ζυγίζει 300 κιλά αλλά ο κινητήρας του είναι ικανότατος να το μετακινεί, ενώ εάν δούμε το 1250 MT να βγαίνει στην παραγωγή θα περιμένουμε να είναι κοντά στα 100 κιλά πιο "αδύνατο" με την ίδια όμως ιπποδύναμη, κάτι που θα του δώσει μία πολύ καλή αναλογία η οποία σε συνδυασμό με την χαμηλότερη τιμή του σε σχέση με αντίστοιχες μοτοσυκλέτες από άλλες εταιρείες θα την καταστήσει πολύ προσιτή.


Το 1250 TR-G που χρησιμοποιείται και από την αστυνομία 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα συνοδευτεί από μία naked με τον ίδιο κινητήρα

Όπως φαίνεται το πλαίσιο του CFMOTO 1250 MT είναι κατασκευασμένο με παρόμοιο τρόπο με αυτόν του ΚΤΜ, ατσάλινο σωληνωτό με ένα αλουμινένιο ψαλίδι (με 2 μπράτσα), ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ πίσω και ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά. Παράλληλα με ένα πιθανό 1250 MT φαίνεται να βρίσκεται υπό εξέλιξη και ένα γυμνό μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα που θα ανήκει στην σειρά NK, το 1250 NK. Για αυτό το μοντέλο μάλιστα έχει εμφανιστεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την εταιρεία τον περασμένο χρόνο. Υπάρχει μόνο μία φωτογραφία από το 1250 MT αυτή την στιγμή, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι πιθανό να πλησιάζει η παρουσίασή του από την εταιρεία.


Το σκίτσo από το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της CFMOTO για μία πιθανή 1250 NK

Υπερπλήρης θα είναι ο εξοπλισμός της με 21 ή 19 ιντσών τροχό

Όπως συμβαίνει και με κάθε άλλη εταιρεία μία νέα πλατφόρμα μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα από ένα μοντέλα και είναι πιθανό το 1250 MT να βγαίνει με 19 ιντσών εμπρός τροχό αλουμινίου όπως φαίνεται στην φωτογραφία, ή με ακτινωτό τροχό 21 ιντσών, ή ακόμα και σε δύο εκδόσεις. Η εταιρεία μας έχει συνηθίσει σε μοτοσυκλέτες που έχουν πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και στα χαμηλότερα κυβικά και το CFMOTO 1250 MT πρόκειται να αποκτήσει τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά συστήματα εάν βγει στην παραγωγή. Σε αυτά θα περιλαμβάνεται πιθανότατα το Cruise Control με radar, μεγάλη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, θερμαινόμενα γκριπς και σέλες (αναβάτη, συνεπιβάτη). Εάν κοστίζει μάλιστα κάτω από 20.000 ευρώ, θα αποτελέσει δαμόκλειο σπάθη για τις εταιρείες που διαθέτουν μοντέλα σε αυτή την κατηγορία.