Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2 75o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.050 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
103 x 63 |
Συμπίεση (:1) |
13 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
93,8 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7,6 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
7,2 |
Βάρος, πλήρες
(kg) |
230 |
Τελική Ταχύτητα
(χλμ./ώρα) |
220 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
185 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ , ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
190 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ /320, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /267, διπίστονη δαγκάνα |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
850 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr