Tinbot RS1

    Tinbot RS1

    H

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    RS1 βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας που διαθέτει η Tinbot προσφέροντας στον αναβάτη τουαυτονομία, που φτάνει έως και τα 200 χιλιόμετρα, ενώ στον δρόμο η σπορ οδηγικήσυμπεριφορά και οι ικανότητες του θα καλύψουν κάθε αναβάτη.

    Ο ηλεκτρικός κινητήρας της είναι τοποθετημένος στο κέντροκαι είναι 11.000 Watt με στιγμιαία απόδοση 35 kw και 90 Nm ροπής. Η κίνησηπερνά στον πίσω τροχό μέσω αυτόματου σασμάν καταλήγοντας σε οδοντωτή αλυσίδα(ιμαντοαλυσίδα) που πρόκειται για καινοτομία που φέρει το συγκεκριμένο μοντέλο.Προσφέρει 3 Riding Modes ECO/DRIVE/SPORT που διαφοροποιούνται ως προς τηναπόκριση του γκαζιού και την τελική τους ταχύτητα.

    Η μη αποσπώμενη μπαταρία της Tinbot RS1 είναι 72 V/ 120 Ah8.64 kw και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει έως και 200 χιλιόμετρααυτονομίας. Στις δοκιμές που κάναμε η αυτονομία του ξεπέρασε τα 150 χιλιόμετρα,με την χρήση του προγράμματος Sport ενώ στο ECO οι αριθμοί μαρτυρούν ότι η RS1μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

    Διαθέτει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή με δύο υποδοχές φόρτισης,μια υποδοχή τύπου 2, κατάλληλη για σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων και μια ακόμασυμβατή με οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για να φτάσει την πλήρη φόρτιση δεν θαχρειαστούν περισσότερες από 5,5 ώρες.

    Στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας κυρίαρχο ρόλο παίζει οεμπρόσθιος προβολέας, που ενσωματώνει τα DRL φώτα με κοφτές, επιβλητικέςγραμμές και γωνίες περιμετρικά, χαρίζοντας δυναμικό βλέμμα στην εμφάνισή της.Στα πλαϊνά ο κινητήρας όπως και η μπαταρία βρίσκονται πίσω από πλαστικά πάνελμε κυψελοειδή σχεδιασμό, ενώ στην άλλοτε θέση του ρεζερβουάρ υπάρχειαποθηκευτικός χώρος 28 λίτρων. 

    Στο πίσω μέρος, η ανασηκωμένη ουρά είναι μαζεμένη σε μέγεθοςπαραπέμποντας σε custom μοντέλα και διατηρεί τον δυναμισμό του σχεδιασμού της.Η απουσία οτιδήποτε περιττού και οι υφές carbon σε συνδυασμό με την ποιοτικήβαφή του αποδεικνύουν ότι ο σχεδιασμός του είναι βασισμένος στην λεπτομέρειαακόμα κι αν υπάρχουν σημεία βελτίωσης, που δεν επηρεάζουν το σύνολο τηςεικόνας.

     

    Το πλαίσιο αλουμινίου συμβάλει ώστε το συνολικό βάρος της  RS1 να μην ξεπερνά τα 183 κιλά. Το σύστημα τωναναρτήσεων αποτελείται εμπρός από ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο καισυνεργάζεται άψογα με το μονό αμορτισέρ λαδιού/αζώτου ρυθμιζόμενο ως προς τηνπρο-φόρτιση του ελατηρίου.

    Το σύστημα της πέδησης συνδυάζει εμπρός δύο δίσκους μεγάληςδιαμέτρου με δαγκάνες δύο εμβόλων, και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου,εποπτευόμενα από ABS, προσφέροντας ασφάλεια στα απότομα φρεναρίσματα καιακινητοποιώντας γρήγορα την ηλεκτρική μοτοσυκλέτας όταν χρειάζεται. Σύμφωνα μετις μετρήσεις στο πλαίσιο των δοκιμών μας, χρειάζεται μόλις, 48.3 μετρά για ναακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χιλιομέτρων την ώρα.

    Η ενημέρωση του αναβάτη γίνεται μέσω έγχρωμης οθόνης αφήςTFT 7 ιντσών με ευανάγνωστα σύγχρονα γραφικά, ρύθμιση φωτεινότητας καιλειτουργία ημέρας - νύκτας που αλλάζει αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκεςφωτισμού.

     

     


    Σελίδα 1EICMA 2023: Τα μοντέλα της Tinbot
    Σελίδα 2Tinbot RS1
    Σελίδα 3 Tinbot ES1 Pro On Road/Enduro
    Σελίδα 4Tinbot F8 Dual Range