net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ιδού το νέο κορυφαίο μοντέλο της σειράς MT.

Αρκετά διαφορετική η σχεδίαση του 10 από τα υπόλοιπα ΜΤ. Εσάς σας αρέσει;

Πιο συμβατικό από αυτή την οπτική γωνία το νέο κορυφαίο MT.

H Yamaha δεν ανακοινώνει προς το παρόν τεχνικά χαρακτηριστικά για τη νέα μοτοσικλέτα της.

Με το μοτέρ του R1 οι επιδόσεις του MT-10 αναμένονται καταιγιστικές.

TFT οθόνη για τον πλήρη πίνακα πληροφοριών.

EICMA 2015: Yamaha MT-10

Σαφώς streetfighter χαρακτήρας για το νέο γυμνό της Yamaha που έρχεται να συμπληρώσει ιδανικά την οικογένεια των MT, με τετρακύλινδρο κινητήρα και αγριεμένη εμφάνιση.

 
Τι έλειπε από την γκάμα των MT; Mα φυσικά ένα 1000άρι και η Yamaha έσπευσε να συμπληρώσει το κενό, παρουσιάζοντας στο Μιλάνο το MT-10. Η μοτοσικλέτα φέρει τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του R1 με τον crossplane στρόφαλο, του οποίου η απόδοση έχει ρυθμιστεί καταλλήλως προκειμένου να ταιριάξει με την γυμνή, streetfighting φύση του νέου μοντέλου.
 
Το αλουμινένιο deltabox πλαίσιο, τοποθετεί μάζες και αναβάτη μπροστά και επιθετικά, χωρίς ωστόσο να θυσιάζεται η άνεση, ενώ εντυπωσιακό είναι το μήκος του μεταξονίου στα 1400 χλστ., τιμή που αποτελεί την μικρότερη στην κατηγορία και εγγυάται αν μη τι άλλο αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης. 
Σε ότι αφορά στα περιφερειακά, η Yamaha εξόπλισε το MT-10 με ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ διαμέτρου 43χλστ., ενώ πίσω ένα μονό αμορτισέρ επίσης της KYB, συνεργάζεται με το δανειζόμενο από το R1 αλουμινένιο ψαλίδι, του οποίου η άρθρωση βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, γεγονός που συμβάλει στην σταθερότητα του συνόλου.

Συνεχίζοντας στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες αναλαμβάνουν το κύριο έργο της πέδησης, συνεπικουρούμενες από δίσκο 220χλστ. πίσω. Δικλείδα ασφαλείας στα άτσαλα φρεναρίσματα, προσφέρει το ABS που ανήκει φυσικά στον standard εξοπλισμό του MT-10, ενώ για τα επίσης άτσαλα ανοίγματα του γκαζιού, φροντίζουν τόσο το Traction Control (με 3 επίπεδα ρύθμισης), όσο και ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης. 

Το "πακέτο" των ηλεκτρονικών βοηθημάτων συμπληρώνει το D-Mode της Yamaha, δηλαδή η επιλογή διαφορετικών τρόπων απόδοσης του κινητήρα, σε τρία modes:  Standard, Α (Sport) και B (Rain). Eντύπωση προκαλεί το ότι η Yamaha συμπεριέλαβε στο εξοπλισμό του MT-10 cruise control, υποστηρίζοντας στη πράξη τους ισχυρισμούς της περί τουριστικών δυνατοτήτων της μοτοσικλέτας. 

To ΜΤ10 αναμένεται στη αγορά την άνοιξη του 2016 (Μάιος) σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: Μαύρο, Μαύρο - Μπλε και Γκρι - Πράσινο (φλούο).

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 4K, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Βάρος (κιλά, πλήρες): Δ.Α. 
Ύψος σέλας (χλστ.): Δ.Α.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ