Τιμή: 9.000 ευρώ
To ανανεωμένο NC750X εξακολουθεί να αξιοποιεί το χώρο που θα έπρεπε να υπάρχει το ρεζερβουάρ, προσφέροντας στον αναβάτη του τη δυνατότητα να τοποθετήσει ένα full face κράνος. Επιπλέον, σα να μην έφτανε ο συγκεκριμένος χώρος για να καταστήσει το NC πρακτικό όσο ένα scooter, το ανανεωμένο μοντέλο της Honda διαθέτει αυτόματη μετάδοση, χάρη στο σύστημα DCT.
Το DCT, μάλιστα, ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά του Honda που βελτιώθηκαν, μαζί με τις επιδόσεις (χάρη στον μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα), τον πίνακα οργάνων και τη σέλα, μεταξύ άλλων. Οι αλλαγές των σχέσεων είναι ταχύτατες και γλυκές με την επιτάχυνση να έρχεται αδιάκοπα στις αυτόματες αλλά και στη χειροκίνητη λειτουργία.
Κατά τα άλλα το NC παρουσιάζεται στο δρόμο το ίδιο ικανότατο με το περσινό μοντέλο. Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα με το άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία. Στον αυτοκινητόδρομο η μοτοσικλέτα της Honda είναι υποδειγματικά σταθερή μέχρι την τελική της και το μόνο που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η κοντή ζελατίνα η οποία ωστόσο στέλνει ομοιόμορφα τον αέρα στο κράνος του αναβάτη.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 745
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,94/4.750
Βάρος (κιλά): 229
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
Pole Position και νέο ρεκόρ για τον Jorge Martin στη Γαλλία
Βάση καβαλέτου τιμονιού SP Connect Bar Clamp Mount Pro
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way R-II
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr