Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!