Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Ο 4-βάλβιδος ανά κύλινδρο, υγρόψυκτος, V4-90ο κινητήρας των 1.158 κυβικών εκατοστών, με ροπή που έρχεται από τις χαμηλές στροφές, αμεσότητα στις μεσαίες και διάρκεια στις υψηλές, ταράζει τα εγκεφαλικά μας κύτταρα χτυπώντας έντονες μουσικές ροκιές στις φλέβες μας. Το έντονο χαμόγελο που σχηματίζεται συχνά πυκνά μέσα από το κράνος, το προκαλεί η ισχυρή λειτουργία του V4, που αποδίδει 170 ίππους στις 10.500σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 125Nm στις 8.750 στροφές ανά λεπτό. Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ και περιστρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας του είναι κανονικής κλιμάκωσης, συντελώντας να την κλείνεις μόνο για κατεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη, μιας και είναι εξοπλισμένη με Quickshifter Up & down. Οι αλλαγές του 6-τάχυτου κιβωτίου γίνονται με ευκολία, καθώς διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Ένα πλήθος προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδηγική ευχαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσάρων Riding modes των Enduro, Urban, Touring και Sport, θα μας φέρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας θέλω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,75
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,5
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 3,2
100 - 0 (μέτρα) 40
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,9

Ο πίσω τροχός της Multistrada, δεν κάθεται σε ησυχία όταν το Traction Control είναι απενεργοποιημένο, αφήνοντας ίχνη ελαστικού στους γυαλιστερούς δρόμους και δημιουργώντας σύννεφα σκόνης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ταυτόχρονα όταν επέρχεται η απενεργοποίηση της αντισούζας, ο μπροστινός τροχός βρίσκεται συνέχεια στον αέρα, παράγοντας γερές δόσεις αδρεναλίνης! Αν παρόλα αυτά θελήσουμε να κάτσουμε ήσυχοι απολαμβάνοντας τις έντονες επεμβάσεις του DWC (Ducati Wheelie Control) και DTC (Ducati Traction Control), τα θέτουμε σε λειτουργία σε μία από τις οχτώ θέσεις που διαθέτουν, επιφέροντας μας σε τάξη. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί σε εκτός πόλης στα 6,4λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 6,9λτ/100χλμ. Ο V4 GT είναι μικρότερος σε διαστάσεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά ζυγίζοντας 66,7 κιλά από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί μακρύτερο ψαλίδι κρατώντας το ίδιο μεταξόνιο. Η μετάβαση από το δεσμοδρομικό σύστημα στις συμβατικές βαλβίδες με ελατήριο, φέρνει και την επίτευξη του στόχου να αυξηθούν τα διαστήματα μεταξύ των εργασιών συντήρησης, αφού η αλλαγή λαδιού γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Το σύστημα διάταξης των σωλήνων της εξάτμισης είναι 2-1-1, παράγοντας εθιστικούς μελωδικούς ήχους.                 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!