Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 4T, L2, Y/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 803 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 88 Χ 66 |
Συμπίεση (:1) | 11,0 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 75/8.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 7/5.750 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 16,5 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | Δ.Α. |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | Δ.Α. |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD Kayaba 43χλστ. / - |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ Sachs / ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320 χλστ., τετραπίστονη ακτινική brembo, ακτινική τρόμπα, ΑΒS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso II |
Ελαστικό Π | 180/55-17 Pirelli Diablo Rosso II |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) | Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.435 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 805 |
Βάρος (κιλά) | 193 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | N |
Yπολογιστής ταξιδιού | N |
Μερικός χιλιομετρητής | N |
Ένδειξη βενζίνης | O |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ | N |
Κεντρικό σταντ | O |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr