Το Tiger 800 είναι μια μοτοσικλέτα με την οποία νιώθεις άνετα και οικεία με το που κάτσεις στη μεγάλη σε μήκος σέλα της με το ποιοτικό αφρώδες. Η Triumph προχώρησε σε μια σειρά από μικρές αλλαγές στη θέση οδήγησης του ανανεωμένου μοντέλου ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος για τα γόνατα του αναβάτη αλλά και ακόμη λιγότερη πίεση στους καρπούς του. Η σέλα ρυθμίζεται σε ύψος και στη χαμηλή της θέση (810 απόσταση από το έδαφος) αφήνει τα πόδια να πατούν κάτω με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που αλλάζει ελάχιστα και στη ψηλότερη ρύθμιση των 830 χλστ.
Τα χέρια πέφτουν φυσικά στο ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, το οποίο είναι ελαφρώς στενότερο από όσο θα θέλαμε, αν και αυτό είναι κάτι που θα απασχολήσει κυρίως τους πιο μεγαλόσωμους. Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Xrx της δοκιμής η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα σε κλίση αλλάζοντας τον τρόπο που φτάνει ο αέρας στον αναβάτη και για το μέγεθός της κάνει πολύ καλή δουλειά. Καλή δουλειά με τον αέρα κάνουν επίσης οι στάνταρ χούφτες, ενώ άλλο ένα σημείο που αναβαθμίστηκε σημαντικά είναι ο πίνακας πληροφοριών με τις έξτρα δεκάδες πληροφορίες τις έκδοσης XRx. Ο αναβάτης πλέον δεν χρειάζεται να παίρνει το χέρι του από το γκριπ για να αλλάξει τις ενδείξεις. Τα νέα ποιοτικά χειριστήρια αλά Tiger Explorer έχουν φροντίσει για αυτό και μόνο τα προγράμματα οδήγησης-δυσδιάκριτα ως ενδείξεις-και τα αλάρμ υπάρχουν ως κουμπιά κάτω από την ψηφιακή οθόνη. Η τελευταία παρουσιάζει με ευδιάκριτο γενικά τρόπο ό,τι μπορεί να χρειαστείς σε ένα ταξίδι με τα εναπομείναντα χιλιόμετρα για το επόμενο γέμισμα να είναι μια από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες για τον ταξιδιώτη.
Το μόνο που λείπει ουσιαστικά από τον πλούσιο εξοπλισμό του XRx είναι ένας εξωτερικός ρυθμιστής για την προφόρτιση του αμορτισέρ. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει επίσης άνετα στο δικό του μεγάλο μερίδιο της σέλας έχοντας στη διάθεσή του και δύο πρακτικές χειρολαβές.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr