Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη να σας ταξιδέψει παντού. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας με απόδειξη τις χιλιάδες πωλήσεις των V-Strom όλα αυτά τα χρόνια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
649 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο
δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ
/310,
4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
N/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y /Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr