Αν το κοιτάξεις από μπροστά δεν θα το καταλάβεις αλλά το Django είναι ένα μεγαλύτερο scooter από ό,τι φαίνεται. Το καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη φαρδιά και άνετη σέλα, από την οποία λείπει ελάχιστο αφρώδες για να μας αφήσει απόλυτα ικανοποιημένους. Ωστόσο, δεν τα καταφέρνει καθόλου άσχημα σε αυτό τον τομέα και δύσκολα θα μείνετε πάνω στο Django τόση ώρα ώστε να πιαστείτε, εκτός και αν βγείτε εκτός πόλης. Πολύ χώρος υπάρχει και για τα πόδια του αναβάτη και κάπου εκεί είναι που συνειδητοποιείς ότι το Django τελικά μεγαλοφέρνει. Τα πόδια σου θα βολευτούν με άνεση στην ποδιά και ανάμεσά τους θα μπορέσεις να τοποθετήσεις και κάποιο μικρό σακίδιο, ακόμη και αν ξεπερνάς τα 1,8 μ. Το τιμόνι βρίσκεται επίσης σε καλή θέση και μπορεί να μην προϊδεάζει για οδήγηση με επιθετικό στιλ, από την άλλη όμως δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ούτως ή άλλως το Django δεν δημιουργήθηκε για να συναγωνιστεί τις σπορ προτάσεις στα 125 και 150 κ.εκ. Τα νέα είναι καλά και για τον συνεπιβάτη ο οποίος έχει δική του ξεχωριστή σέλα από τον αναβάτη, η οποία είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, και άνετη, με τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ να μην δημιουργούν προβλήματα όσον αφορά στα επίπεδα άνεσης. Στους αποθηκευτικούς χώρους το Django συνεχίζει να τα καταφέρνει καλά. Με τόσο μεγάλο όγκο που έχει η ουρά θα περιμέναμε λίγο περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά το ένα jet κράνος με ζελατίνα και ο χώρος που περισσεύει για ένα αδιάβροχο και κάποια ακόμη μικροπράγματα είναι ικανοποιητικός. Χώρο θα βρείτε και στο ντουλαπάκι της ποδιάς, για ένα κινητό, ενώ εκεί υπάρχει και παροχή ρεύματος.
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr