Ο κινητήρας προέρχεται από το προηγούμενο Z1000SX, που φόραγε το μοτέρ του... προηγούμενου Ζ1000, αλλά είχε δεχθεί κάποιες βελτιώσεις το 2013, για καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, τσιμπώντας και 4 έξτρα αλογάκια στη μέγιστη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη (142 αντί για 138 του προηγούμενου Ζ). Βελτιωμένη είναι η πιο άμεση απόκριση, ενώ εμφανής είναι η βελτίωση στις επιταχύνσεις, με το νέο, κοντύτερο γρανάζωμα. Οι σχεδιαστές έβαλαν το χεράκι τους και στον ήχο, που είναι ίσως ο πιο άγριος, μπάσος, μεστός, απολαυστικός, χορταστικός και ανατριχιαστικός που έχετε ακούσε ποτέ από τετρακύλινδρο μοτέρ παραγωγής! Δεν θα χορταίνετε να τον ακούτε, ειδικά στις ξερογκαζιές, ακόμα και με πολύ χαμηλές στροφές, όχι μόνο δεν είναι ενοχλητικός, αλλά θα γεμίσει θαυμασμό ακόμα και τους πλέον άσχετους περαστικούς! Έχει ένα μικρό τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό, όμως όχι τόσο ώστε να γίνει ενοχλητικό. Κάποιοι υψίσιχνοι κραδασμοί θα περάσουν σε ένα σημείο του φάσματος στη σέλα, γαργαλώντας σας, και σπρώχνοντας σας να αλλάξετε ταχύτητα, αλλά κατά τα άλλα, η λειτουργία του μοτέρ είναι υποδειγματική παντού, και σε όλες τις συνθήκες. Το γκάζι είναι αρκουδιάρικο, ηλεκτρικό, και όσο ανοίγετε, τόσο μεγαλώνει και το χαμόγελο μέσα από το κράνος. Ο συμπλέκτης είναι κάπου ανάμεσα στο “σχετικά ελαφρύς” και στο “κάπως βαρύς”, όλα εξαρτώνται από την ώρα που οδηγείς, και τις συνθήκες. Στην πόλη θα κουράσει μόνο μετά από πολλή ώρα οδήγηση στο κέντρο, με πολλές αλλαγές. Το κιβώτιο πάντως είναι θετικό, ακριβές και αθόρυβο. Όσον αφορά στα ηλακτρονικά βοηθηματα, συνηθισμένα πλέον σε όλες τις κατηγορίες μοτοσικλετών, εδώ αυτά λάμπουν διά της απουσίας τους. Ούτε ride by wire έχουμε στο γκάζι, ούτε επιλογή διαφορετικών χαρτογραφήσεων, ούτε καν Traction Control. Το τελευταίο είναι το μόνο που μας έλλειψε, ειδικά μέσα στους άθλιους αθηναικούς δρόμους, που δεν αφήνουν τα σκληρά ελαστικά να ζεσταθούν. Εκεί απαιτείται πολύ-πολύ ελαφρύ χέρι στο γκάζι όταν στρίβετε, γιατί μια ελαφρώς απότομη περιστροφή του γκαζιού είναι αρκετή για να κάνει το πίσω ελαστικό να χάσει το φως του, οδηγώντας σας σε... Supermotard καταστάσεις. Η μεγαλύτερη ισχύς, και το κοντύτερο γρανάζωμα έχουν αυξήσει ελαφρώς την κατανάλωση καυσίμου, κι ευτυχώς που η Kawasaki αύξησε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 17 λίτρα, γιατί αν κυκλοφορείτε τέρμα γκάζι, τότε θα δείτε εύκολα -εύκολα όμως- την κατανάλωση να ξεπερνάει τα 10 λίτρα στα 100. Αν είστε πιο μετρημένοι, εκείνη θα φτάσει ακόμα και τα 7 λίτρα στα 100, επιβραβεύοντας σας για την ώριμη οδήγηση σας.
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Kymco Downtown GT 350i ABS/TCS: GT scooter με απόδοση 29 ίππων
HYPER-X Powersport Batteries - MF SERIES
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr