Πραγματικό On-Off, καθώς κάνει το Off πράξη. Πραγματικό εκτός δρόμου Adventure, καθώς δεν “πατάει” απλά χώμα, αλλά το σπάει, το τσακίζει, το οργώνει! Πραγματικό εργαλείο διπλής χρήσης, καθώς κανένα άλλο ‘‘πολιτικό’’ μοντέλο παραγωγής δεν μπορεί ούτε καν να πλησιάσει το εύρος δυνατοτήτων του. Με κορυφαία περιφερειακά, φοβερά διασκεδαστικό χαρακτήρα, εκρηκτικό κινητήρα, απλησίαστες αναρτήσεις και πλαίσιο τέρας στιβαρότητας, και με τεράστιες δυνατότητες που θα εξερευνάτε για μια ζωή, άριστο τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, το 690 Enduro R είναι πραγματικά απαράμιλλο!
ΚΤΜ 690 Duke |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β, 1EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
690 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
102x84,5 |
Συμπίεση (:1) |
12,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
67/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες (Soft 1 / Standard 3,4,5,6,7,8,9 / Advanced 2) Κακή ποιότητα καυσίμου 0 |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
12 / 2,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,2 |
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
143 / Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
191 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 4860 48χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο |
Διαδρομή (χλστ.) |
250 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ WP 4618, ΠΕ, ΑΣ low & high, ΑΕ |
Διαδρομή |
250 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, δαγκάνα Βrembo, 2Ε /300, ABS Bosch 9M |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1E Brembo, ΑBS Bosch 9M |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Metzeler Enduro 3 Sahara 90/90-21 |
Ελαστικό Π |
Metzeler Enduro 3 Sahara 140/80-18 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.504 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
910 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr