To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του Crossrunner, είναι παρόμοιο με εκείνο του Crosstourer. Η παρεμβατικότητά του χωρίζεται σε δύο επίπεδα-μέγιστη και ελάχιστη-ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα των τροχών μέσω των αισθητήρων του ABS και όταν εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη και στα μπεκ του ψεκασμού. Στην πράξη το HSTC είναι πολύ παρεμβατικό στο δεύτερο στάδιο, με αυτό δηλαδή που ξεκινά η μοτοσικλέτα. Με το που ανιχνεύσει ολίσθηση του πίσω τροχού σχεδόν “κλειδώνει” τις στροφές του κινητήρα σε σταθερό σημείο (ανεβαίνουν πολύ αργά), δεν ψάχνει να βρει ξανά αν έχουν αλλάξει τα επίπεδα πρόσφυσης και σε υποχρεώνει να ανοιγοκλείσεις το γκάζι για να ξεκινήσει από την αρχή η “διαπραγμάτευση”. Επίσης, πάνω από λακκούβες, δείχνει να μπερδεύεται και μπαίνει σε λειτουργία συγκρατώντας εκνευριστικά τον κινητήρα. Στο δεύτερο στάδιο, αυτό της ελάχιστης παρεμβατικότητας συμπεριφέρεται σαφώς πιο φυσιολογικά. Αφήνει σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία και “ψάχνεται” περισσότερο με τα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ μπερδεύεται ελάχιστα στις λακκούβες. Το καλό είναι ότι η παρεμβατικότητά του ρυθμίζεται ταχύτατα από το δικό του κουμπί στο τιμόνι. Αν κινηθείτε σε χώμα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το απενεργοποιήσετε πλήρως, όπως άλλωστε προτείνει και η ίδια η Honda.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250