Το PR4 συγκεντρώνει μια πλειάδα δυνατών σημείων, που το κάνουν εύκολα ένα από τα δυνατότερα εναλλακτικά χαρτιά απέναντι στα γνωστά κορυφαία ευρωπαικά και ιαπωνικά μοντέλα. Χαμηλή τιμή απόκτησης, ανάγκες συντήρησης πολιτικής μοτοσικλέτας (service κάθε 3.000 χλμ), οικονομία καυσίμου χωρίς αντίπαλο, αλλά και ποιοτικά, κορυφαία, επώνυμα εξαρτήματα, μοναδική εμφάνιση, και μεγάλες -πολύ μεγάλες- δυνατότητες στο χώμα. Στη σέλα του πέρασα μερικές πραγματικά μοναδικές off-road στιγμές, ενώ όσο το πίεζα, τόσο με εξέπλησσε, καθώς δεν σήκωσε πουθενά τα χέρια ψηλά, ήταν παντού ελεγχόμενο, εύκολο και ικανότατο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
233 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x62,5 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
20/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,83/7.000 |
Τροφοδοσία |
καρμπυρατέρ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος (κενό/γεμάτο, kg) |
105/115 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Υβριδικό περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
USD Marzocchi 40 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
260 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
300 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /300, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21" |
Ελαστικό Π |
120/90-18" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
920 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr