|
To Χciting-R 300i UBS έχει κάνει ένα µεγάλο εξελικτικό βήµα σε σχέση µε τα προγενέστερα scooter της επιτυχηµένης, Xciting, σειράς µοντέλων της KYMCO. Συγκεντρώνει πληθώρα θετικών χαρακτηριστικών και αντεπεξέρχεται πάνω από τον µέσο όρο σε όλα τα πεδία χρήσης που του αναλογούν, βάση της κατηγορίας που ανήκει. Αποτελεί µια ολοκληρωµένη και ανταγωνιστική πρόταση στα µεσαία GT, µε δυνατά του σηµεία την συµπεριφορά στον ανοιχτό δρόµο και τα εξαιρετικά φρένα του, χωρίς αυτό να σηµαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά και εντός πόλης.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β
Κυβισµός (κ.εκ.): 271
Διάµετρος x Διαδροµή
(χλστ.): Δ.Α.
Συµπίεση (:1): Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23,9/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,4/6.250
Τροφοδοσία: Ψεκασµός
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα): 12,8
Κατανάλωση (λίτρα/100
χλµ.): 4,6
Βάρος, κενό (κιλά): 189
Τελική ταχύτητα
(χλµ./ώρα): 150
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι
40χλστ.
Διαδροµή (χλστ.): Δ.Α.
Αναρτήσεις Π: Διπλά Αµορτισέρ
Διαδροµή (χλστ.): Δ.Α.
Φρένα Ε: 2Δ, 2πίστονη δαγκάνα,
UBS
Φρένα Π: Δ, 2πίστονη δαγκάνα,
UBS
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 120/70-15
Ελαστικό Π: 150/70-14
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 2.255
Πλάτος (χλστ.): 810
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.450
Ύψος σέλας (χλστ.): 810
Εξοπλισµός
ABS/Ρυθµ.: Ο/Ο UBS
Traction Control/Ρυθµ.: Ο/Ο
Στροφόµετρο: Ν
Immobilizer:Ν
Υπολογιστής ταξιδιού: Ο
Μερικός χιλιοµετρητής: Ν
Ένδειξη βενζίνης: Ν
Δείκτης θερµοκρασίας: Ν
Θερµοκρασία
περιβάλλοντος: Ο -
Ρυθµιζόµενες µανέτες: Ν
Κεντρικό σταντ: Ν
Ζελατίνα/Ρυθµ.: Ν/Ο
Σχάρα: Ν
Ρυθµιζόµενες µανέτες Δ/Α: Ν/Ν
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Tρομερο μηχανακι απιστευτη τιμη χαιρομαι που ειμαι ιδιοκτητης του!