Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη για ταξίδια. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 81x62,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,1/6.400 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ /310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/Ν |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Y /Υ |
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr