Το νέο SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης και δεν σταματά εκεί. Προσθέτει πάνω σε αυτό αφού οι δυνατότητές του δεν το περιορίζουν μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Ο νεοεισερχόμενος στα “πολλά” κυβικά αναβάτης θα το χαρεί από την πρώτη στιγμή, όπως και ο αρχάριος, και θα έχει να παίρνει πολλά από τη μοτοσικλέτα, καθώς εξελίσσεται, αφού το SV είναι ιδιαίτερα ικανό. Από δύναμη δεν θα μείνει ποτέ, ενώ με μικρές βελτιώσεις σε βάθος χρόνου (κυρίως στις αναρτήσεις) μπορεί να το κάνει καλύτερο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
645 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,5/8.100 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,8 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,6 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
197 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., |
Διαδρομή
(χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
63 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ /290, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /260, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.140 |
Πλάτος (χλστ.) |
760 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μετά από 9 μήνες ψάξιμο ή sv650 αποδείχτηκε ή καλύτερη και ομορφότερη μηχανή .....και την ΑΓΟΡΑΣΑ....σίγουρος ότι ή επιλογή αυτή αξίζει ταλληρα !!!