Έχοντας πλέον την υποστήριξη του Piaggio Gruppo, η ιταλική φίρμα έχει αφήσει πίσω της τα προβλήματα. Το Moto Guzzi Stelvio 1200 σηματοδοτε μίa νέα εποχή, καθώς πρόκειται για μια μοτοσικλέτα χωρίς «ιδιοτροπίες», ενώ παράλληλα είναι ξεχωριστή, εντυπωσιακή, ευχάριστη και εύκολη στην οδήγηση. Και όλα αυτά με το χαρακτήρα που ξέρουν να δίνουν στις κατασκευές τους οι παθιασμένοι με τα μηχανοκίνητα γείτονές μας, Ιταλοί.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2K, A/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.151 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
95x81.12 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
105/7.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11.5/5.800 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
32 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6,8 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
215 |
Βάρος, κενό (kg) |
257 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
USD Marzocchi, 45mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
170 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
170 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/320mm |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/282mm |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.250 |
Πλάτος (χλστ.) |
920 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.535 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820-840 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr