Η τελευταία γενιά του Z800 δεν είναι απλώς η πιο ολοκληρωμένη στην ιστορία της σειράς αλλά αποτελεί ένα εξαίρετο δείγμα allrounder, ανεξαρτήτως εταιρείας, με υπερτονισμένα τα sport χαρακτηριστικά. Κάνει τα πάντα πολύ πάνω από τον μέσο όρο, είναι όμορφο, έχει «Kawasaki» αίσθηση και εμφανίζεται πολύ πιο «ανθρώπινο» και «μετρημένο» από τα 1000+ αντίστοιχα μοντέλα που επενδύουν στην υπερβολή, η οποία έχει και αυτή την χάρη της βέβαια. Αν λοιπόν έχετε μια οξύμωρη ορθολογιστική προσέγγιση στο θέμα «streetfighter» ή αν θέλετε να κάνετε μια ασφαλή μετάβαση από μικρότερους κυβισμούς σε μεγαλύτερους, το Z800 προτείνεται ανεπιφύλακτα!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
806 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
71Χ50,9 |
Συμπίεση (:1) |
11,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
111/10.200 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,4/Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ.Α. |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, με προεκτάσεις
αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή |
137 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/250, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.100 |
Πλάτος (χλστ.) |
800 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
834 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ /Υ |
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Sym Joyride 300 16`: Compact και άνετο scooter στα 4.795 ευρώ
Τηρούν οι Έλληνες τους κανόνες ασφαλείας στον δρόμο;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
Kove 800X Pro: Το μεγάλο ταξίδι για τον Δρόμο του Μεταξιού ξεκίνησε
mototogelos.gr: Ανταλλακτικά και αξεσουάρ με ένα κλικ
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Metzeler Roadtec 02: Με πέλμα που προσαρμόζεται στον ρυθμό σου
Γιατί εξαφανίζονται τα βενζινοκίνητα 50άρια;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!