Έχοντας οδηγήσει όλα τα υπόλοιπα μεγάλα On-Off, πρέπει να δώσουμε τα εύσημα
στο Adventure, όσον αφορά στη φιλικότητα, στην ευχρηστία και στην
παραμετροποίηση, τόσο σε software, όσο και σε… hardware. Συγκεκριμένα, η σέλα
ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία σε δύο ύψη (με ύψος 1.70 προτίμησα το χαμηλότερο των
860χλστ.), ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται πάλι χωρίς εργαλεία (απαιτεί όμως 2 χέρια
αντί για 1). Τόσο η θέση των ποδωστηρίων, όσο και του τιμονιού είναι
ρυθμιζόμενες(!), δίνοντας σας την ευκαιρία να φέρετε απολύτως στα μέτρα σας τη
μοτοσικλέτα! Το βάρος των 212 στεγνών κιλών μπορεί να δείχνει σεβαστό στα
χαρτιά, όμως πιστέψτε μας, το ζύγισμα του Adventure είναι τόσο ιδανικό που
παίρνεις όρκο πως κουμαντάρεις πολύ ελαφρύτερη μοτοσικλέτα, ακόμα και σε
επιτόπιους ελιγμούς! Το κιβώτιο είναι κατακόρυφα βελτιωμένο από το προηγούμενο
Adventure, προέρχεται από το RC8, έχει όμως διαφορετικές σχέσεις, όπως για παράδειγμα
την πολύ κοντή πρώτη. Αλλάζει θετικότατα και είναι μαλακό σα βούτυρο!