Η εκπληκτική συγκέντρωση των μαζών είναι ένα σταθερό ατού της ΚΤΜ. Όσο κινείται η μοτοσικλέτα μοιάζει με μονοκύλινδρο 94 ίππων. Πολύ καλό το ηλεκτρονικό γκάζι, σχεδόν δεν το νιώθεις. Το μαξιλαράκι ασφαλείας είναι ένα εξελιγμένο Traction Control, ρυθμιζόμενο σε πέντε θέσεις. Στο ABS, εκτός από την απενεργοποίηση, η ΚΤΜ προσθέτει μια Offroad ρύθμιση που καταργεί τηνεπέμβαση στον πίσω τροχό. Το αγαπημένο πεδίο του 1050 είναι οι στριφτερές διαδρομές, πεδίον δόξης λαμπρό για τις οργιώδεις μεσαίες, την πανάλαφρη αίσθηση, το ουδέτερο ζύγισμα του πλαισίου και την ευστροφία του κινητήρα. Οι αναρτήσεις του εδώ λειτουργούν ικανοποιητικά και παρέα με τα άριστα φρένα και το προσαρμόσιμο TC, το 1050 έχει πολλή διασκέδαση να προσφέρει. Το όριο θα έρθει πρωτίστως από το μπροστινό, καθώς το πιρούνι δεν αρέσκεται σε απότομες συμπεριφορές.
Στον αυτοκινητόδρομο δε θα δυσκολέψει τον αναβάτη του. Κρατά εύκολα υψηλές μουαγιέν ως και 160 για πλάκα, με καλή οικονομία και η αεροδυναμική του προστασία είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική για να εκμεταλλευτεί κανείς τη μεγάλη του αυτονομία. Εξίσου χρήσιμο μπορεί να είναι και στην πόλη, με λογικές διαστάσεις, πρακτική θέση οδήγησης και ύψος μη απαγορευτικό. Στο χώμα με διαδρομές αναρτήσεων 185 χλστ μπροστά και 190 πίσω, δεν υπάρχει θέμα. Το μαλακό των αναρτήσεων είναι και εδώ σύμμαχος, καθώς αυτές μαζεύουν πολύ κοπάνημα πριν τα χέρια του αναβάτη ή την αποσταθεροποίηση. Για πολύ γρήγορη οδήγηση στο χώμα χρειάζονται, χέρια, δύναμη, ακτινωτές ζάντες και δυνατότητα ρυθμίσεων στο μπροστινό. Σε κάθε περίπτωση πάντως, μοτοσικλέτα της συγκεκριμένης κατηγορίας που να καλύπτει τις απαιτήσεις του μέσου αναβάτη στο χώμα όπως τις καλύπτει το 1050 Adventure, δεν υπάρχει!