Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
Pole Position και νέο ρεκόρ για τον Jorge Martin στη Γαλλία
Βάση καβαλέτου τιμονιού SP Connect Bar Clamp Mount Pro
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way R-II
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.