Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 2K, Y/Ψ
8Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.170 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
|
Συμπίεση (:1) |
12.5 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,7/6.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
6.5 |
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
230 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
238 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Δύο
υποπλαίσια μπροστά και πίσω |
|
Αναρτήσεις Ε |
Telelever,
μονό αμορτισέρ, ESA |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
|
Αναρτήσεις Π |
Paralever,
μονό αμορτισέρ, ESA |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/305, 4Ε
ακτινικές, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, 2E,
ABS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19 |
|
Ελαστικό Π |
170/60-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.210 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
953 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.507 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850-870 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y |
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr