Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας | 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
647 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x66 |
Συμπίεση (:1) |
11.6 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
60/7.500 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6.4/6.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15,5+3 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
261 |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
180+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
115 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
115 |
Φρένα Ε |
2Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π |
Δ/270, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-ελαστικά | |
Ελαστικό Ε |
120/70-15 |
Ελαστικό Π |
160/60-15 |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
Πλάτος (χλστ.) |
916 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.591 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Traction control/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr