Για το RF μπορεί να γραφτεί ολόκληρη διατριβή, όμως απαραίτητος είναι και ο χρόνος, αλλά και η εμπειρία. Με τα σταθμά ενός απροπόνητου κοινού θνητού, η μοτοσικλέτα της Aprilia είναι πέρα και μακριά από τον ορίζοντα, εξωπραγματικό overkill, αδιανόητη υπερβολή, παρόλα αυτά, με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, απόλυτα διαχειρίσιμη, και σύμμαχος στο κυνήγι του χρονομέτρου. Με τα σταθμά ενός αγωνιζόμενου, η RSV4, και δη η RF, αποτελεί απόλυτο εργαλείο και σύμμαχο για την κατάκτηση οποιουδήποτε πρωταθλήματος σε τοπικό, διεθνές, ή παγκόσμιο επίπεδο. Δύναμη, εξοπλισμός, ηλεκτρονικά, και τελική αποτελεσματικότητα του συνδυασμού όλων αυτών βρίσκονται στη νιοστή, στον υπερθετικό βαθμό, σε αγαστή, τέλεια συνεργασία. Μην ξεχάσετε, πριν την απογείωση, να αφαιρέσετε όλες τις προκαταλήψεις, τους φόβους, τις ανασφάλειες, και τους δισταγμούς σας. Είναι τα μοναδικά remove before flight στοιχεία που πρέπει να αφήσετε πίσω σας.
Κινητήρας |
V4, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
996,6 |
|
|
78x52,3 |
|
Συμπίεση (:1) |
13,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
201/12.250 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,72/10.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 48 χλστ. Magneti Marelli, 4 σώματα, 8 μπεκ, διπλές πεταλούδες,
ride by wire, 3 χάρτες ανάφλεξης, επιλεγόμενοι από τον αναβάτη με τη
μοτοσικλέτα σε κίνηση: T (Track), S (Sport), R(Race) |
|
Εκκίνηση |
Μίζα |
|
Πλαίσιο |
|
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου, με πρεσαριστά και χυτά τμήματα. ρυθμιζόμενο
ως προς offset, κάστερ, ύψος
κινητήρα, ύψος άξονα ψαλιδιού |
|
Αναρτήσεις |
|
|
Εμπρός |
USD, Sachs 43
χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD,Ohlins χλστ./σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|
Πίσω |
Αμορτισέρ Sachs με μοχλικό, ΑΕ,
ΑΣ, ΠΕ και μήκος (ΑμορτισέρOhlins με μοχλικό και
εξωτερικό δοχείο, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
Φρένα |
|
|
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., ABS Bosch 9MP |
|
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., ABS Bosch 9MP |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Εμπρός |
120/70-17 |
|
Πίσω |
200/55-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Βάρος (κιλά) |
180 άδειο |
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18,5 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr