Η Ducati προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του Diavel, το οποίο θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: μαύρο, με μαύρους τροχούς και πλαίσιο, λευκό, με μαύρους τροχούς και λευκό πλαίσιο και κόκκινο, με carbon κοστούμι και κόκκινο πλαίσιο. Το τελευταίο αποτελεί ξεχωριστή έκδοση, με το όνομα Carbon.
Η βασικότερη αλλαγή στο ανανεωμένο Diavel αφορά στον κινητήρα. Πρόκειται για τον τελευταίας γενιάς Testastretta, τον υγρόψυκτο L-Twin κινητήρα των 11 μοιρών, που πρόσφατα η Ducati τοποθέτησε και στα νέα Multistrada και Monster 1200. Aποδίδει 162 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. (ίδια επίδοση με το προηγούμενο μοντέλο, η οποία έρχεται 2.500 σ.α.λ. νωρίτερα) και 13,3 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. (0,4 περισσότερα από το προηγούμενο Diavel). Η τοποθέτηση του νέου κινητήρα έφερε και αλλαγές στο σύστημα της εξάτμισης, το οποίο έχει πλέον διάταξη 2-1-2 και καταλήγει σε ένα εντυπωσιακό διπλό τελικό.
Από την άλλη, οι Ιταλοί έκριναν πως το πλαίσιο και οι αναρτήσεις δε χρειάζονται παρεμβάσεις. Προσφέρουν , άλλωστε, υψηλά επίπεδα σταθερότητρας, σε συνδυασμό με το πίσω φαρδύ ελαστικό. Πρόκειται για το Pirelli (Diablo Rosso ΙΙ), με μέγεθος 240/45-17, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το Diavel.
Από εκεί και πέρα, συναντάμε μικρές αλλαγές στην αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο προβολέας και η μάσκα που τον περιβάλλει είναι νέα και προσφέρουν ακόμη περισσότερη αγριάδα σε ένα ήδη άγριο πακέτο. Νέοι είναι και οι καθρέφτες, αλλά και η σέλα, η οποία βελτιώθηκε στον τομέα της εργονομίας. Επιπλέον, όπως είναι φυσικό, το Diavel διαθέτει ABS, traction control της Ducati και επιλογές χαρτογράφησης κινητήρα, καθώς και LED προβολείς. Το βάρος του, τέλος, είναι μειωμένο κατά 5 κιλά, καθώς, πλήρες υγρών, δεν ξεπερνά τα 239.
Ιδιαίτερη σημασία, τέλος, έχει το γεγονός ότι το νέο Diavel παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ανάμεσα σε αυτοκίνητα της ιδιοκτήτριας εταιρείας Audi.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.198
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 106x67.9
Συμπίεση (:1): 12,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 162/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 13,3/8.000
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Βάρος (kg, πλήρες): 239
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 50mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή (χιλ.): 120
Αναρτήσεις Π: Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή: 120
Φρένα Ε (χλστ.): 2Δ /320 / ABS
Φρένα Π (χλστ.): Δ /265 / ABS
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε : Pirelli Diablo Rosso II 120/70-17
Ελαστικό Π: Pirelli Diablo Rosso II 240/45-17
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 2.257
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.590
Ύψος σέλας (χλστ.): 770
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr