Ορισμένοι θα πίστευαν πως η αποστολή αυτή δεν εμπεριέχει κινδύνους, αλλά η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική, καθώς κάποιοι τετράτροχοι (συνήθως) μας αντιμετωπίζουν ως κινούμενα εμπόδια. Πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε;
· Κινούμαστε πάντα στη δεξιά λωρίδα, αφήνοντας βέβαια τουλάχιστον μισό μέτρο χώρου δεξιά μας, ώστε να έχουμε περιθώρια ελιγμού αν χρειαστεί.
· Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο τι συμβαίνει πίσω μας. Το μάτι παίζει συνεχώς στον καθρέφτη για να προλάβουμε καταστάσεις. Ιδιαίτερα αν ακολουθεί φορτηγό, θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ένα δυνατό «χαστούκι» ανέμου, ειδικά αν μας προσπεράσει ξυστά.
· Πριν από τις εισόδους/εξόδους ενημερώνουμε έγκαιρα με φλας για τις προθέσεις μας και κινούμαστε και πάλι στη δεξιά λωρίδα, αλλά στο αριστερό μέρος αυτής. Προσοχή στους οδηγούς που θυμούνται τελευταία στιγμή πως θέλουν να βγουν από την Εθνική Οδό και το κάνουν χωρίς να λογαριάζουν τίποτα.
· Αν χρειαστεί να προσπεράσουμε, χρησιμοποιούμε όλη τη διαθέσιμη ισχύ, το κάνουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και επανερχόμαστε άμεσα στη δεξιά λωρίδα.
· Αυτό που πρέπει πάντα να θυμόμαστε είναι πως δε διεκδικούμε επιθετικά την προτεραιότητά μας! Δίνουμε το χώρο που χρειάζονται οι υπόλοιποι χρήστες του οδοστρώματος (ακόμα και αν οδηγούν τελείως λανθασμένα) και κινούμαστε «αμυντικά».
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr