Το Panther 125 διαθέτει σπορτίφ αισθητική κι ένα σύγχρονο δυνατό κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 12 ίππων στις 8.000 στροφές και μέγιστη ροπή 1,1 kgm στις 6.500 στροφές. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα με σασμάν 5 ταχυτήτων, που επιτυγχάνει μέγιστα επίπεδα αυτονομίας χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (15 λίτρα) αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση που (σύμφωνα με την εταιρεία) φτάνει τα 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ. με οικονομική οδήγηση.
Ο «πάνθηρας» της Daytona είναι ευέλικτος, χάρη στις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βάρος. Επιπλέον, διαθέτει μεγάλη και αναπαυτική σέλα, διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων και μεγάλους τροχούς (18” εμπρός και 17” πίσω) που θα μετατρέψουν την καθημερινή μετακίνηση σε παιχνίδι. Το στιβαρό πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκο εμπρός και πίσω.
Δελεαστικότατη, τέλος, είναι και η τιμή του, η οποία δεν ξεπερνά τα 1.795 ευρώ, φέρνοντάς το σε αντιδιαστολή με τα δημοφιλέστερα παπιά στην αγορά. Για το λόφο αυτό, η Daytona μας ρωτά: Τι είναι καλύτερο; Ο πάνθηρας ή το παπί;
Το Daytona Panther μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο της εταιρείας Γκοργκόλης Α.Ε. (τηλ. Αθήνα: 210-9403880, υπόλ. Ελλάδα: 24310-56101).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Μήκος | 1980 χλστ. |
Πλάτος | 730 χλστ. |
Ύψος | 1070 χλστ. |
Μεταξόνιο | 1280 χλστ. |
Ελάχιστη απόσταση εδάφους | 180 χλστ. |
Βάρος (κενό) | 115 κιλά |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 15 λίτρα |
Τύπος κινητήρα | 4Τ, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος |
Διάμετρος x Διαδρομή | 56.5mm x 49.8mm |
Χωρητικότητα | 124,8 cc |
Σχέση συμπίεσης | 9.8 :1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη | 12 ίπποι / 8.000 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή | 1,1 kgm / 6.500 σ.α.λ. |
Τελική ταχύτητα | 95 χλμ./ώρα |
Εκκίνηση | Μίζα / Μανιβέλα |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Κατανάλωση με οικονομική οδήγηση | ≤ 2.1 λίτρα/100 χλμ. |
Μετάδοση | Σασμάν 5 ταχυτήτων με αλυσίδα |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό |
Εμπρόσθια αμορτισέρ | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Οπίσθια αμορτισέρ | Διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων |
Εμπρόσθιο φρένο | Δίσκος (240 χλστ.) |
Οπίσθιο φρένο | Δίσκος (220 χλστ.) |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr