Η σημαντικότερη αναβάθμιση στο Daytona αφορά στον κινητήρα του, ο οποίος είναι πλέον ισχυρότερος και πιο ροπάτος. Αυξάνοντας τη διάμετρο και μειώνοντας τη διαδρομή, οι τεχνικοί της Triumph πέτυχαν να στείλουν ψηλότερα τα «κόκκινα» (στις 14.400 σ.α.λ.) και να αυξήσουν τις επιδόσεις. Επιπλέον, ο κινητήρας ενισχύθηκε με κυλίνδρους αλουμινίου κεραμικής επίστρωσης, προκειμένου να αντέχει στις υψηλότερες πιέσεις. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος κατά 2 ίππους (126 στις 12.600 σ.α.λ.) και της ροπής κατά 0,3 kgm (76,4 kgm).
Βελτιωμένη είναι και η αποτελεσματικότητα του συστήματος τροφοδοσίας, χάρη σε μικροεπεμβάσεις που δέχτηκε, όπως τα δύο νέα μπεκ ανά κύλινδρο και τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Από την άλλη, όπως έχουμε δει και από κατασκοπικές φωτογραφίες, νέο είναι και το σύστημα εξάτμισης. Το τελικό μετακόμισε κάτω από τον κινητήρα, επηρεάζοντας θετικά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Ο νέος συμπλέκτης, τέλος, διαθέτει υποβοήθηση για ελαφρύτερη σύμπλεξη και αποφυγή ανασηκώματος του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα. Αυτό υποστηρίζεται και από το σύστημα διαχείρισης που ανοίγει τα μπεκ ψεκασμού για περιορισμό του φρεναρίσματος κινητήρα.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο από την άλλη, έχει πιο κοφτερή γεωμετρία και κοντύτερο μεταξόνιο. Επιπλέον, έχει ενσωματωθεί νέα πρωτοποριακή δίοδος εισαγωγής, διαθέτει λιγότερα τμήματα στην κατασκευή του για καθαρότερο και ανθεκτικότερο σχεδιασμό και υποπλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Νέες είναι και οι αναρτήσεις της KYB, καθώς και το σύστημα ABS, το οποίο ζυγίζει μόλις 1,5 κιλό και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Μαζί με την απλή έκδοση, όπως είναι φυσικό, ολοκαίνουργια είναι και η έκδοση R, η οποία αποκτά επιπλέον νέες αναρτήσεις της Ohlins, ελαφρύτερες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo, quickshifter και νέα μέρη από carbon.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr