Το Crosstourer της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με την έξτρα και κατά 14,5 εκατοστά ψηλότερη ζελατίνα που το μεταμορφώνει σε ακούραστο ταξιδευτή και αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο σεντ.
Προσφέρει εξαιρετική κάλυψη και «κρύβει» την ταχύτητα με τέτοιο τρόπο που νομίζεις ότι το ταχύμετρο «κλέβει» ασύστολα. Σε αυτό συνεισφέρει και η προσφερόμενη άνεση που συνοδεύεται από υψηλότατη ποιότητα κύλισης και γρανιτένια αίσθηση «στα πολλά» που κάνει τα γρήγορα ταξίδια με το Crosstourer απολαυστικά. Το ιαπωνικό Adventure αποδεικνύεται ικανό και στον επαρχιακό δρόμο. Θα σας επιτρέψει να κινηθείτε με πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλάζοντας γρήγορα κατεύθυνση παρότι ο εμπρόσθιος τροχός έχει κάπως απόμακρη αίσθηση ελέω των σινεμπλόκ του τιμονιού. Το ασφάλτινο set up των αναρτήσεων και το «βραχώδες» αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών είναι αυτά που καθαρίζουν εδώ για εσάς. Αυτό είναι και το μοναδικό πεδίο όπου (μάλλον) θα επιλέξετε τη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου.
Πιο πολύ για να εμπλακείτε περισσότερο στην οδήγηση παρά για να βελτιώσετε τη λειτουργία του. Εδώ γίνεται επίσης περισσότερο αντιληπτή και η εξαιρετική λειτουργία των συνδυασμένων φρένων που μειώνουν ταχύτατα τα χιλιόμετρα και κάνουν την επέμβαση του ABS πολύ σπάνια. Μέσα στην πόλη και με μικρές ταχύτητες δε θα αντιμετωπίσετε προβλήματα, εκτός και αν το επιδιώξετε. Τι εννοούμε με αυτό; Προσπαθήστε να κινηθείτε στο μποτιλιάρισμα όπως τα scooter και θα διαπιστώσετε ότι το βάρος του Crosstourer, το ευαίσθητο ηλεκτρονικό γκάζι και οι ελαστικές βάσεις του τιμονιού που το κάνουν να τραντάζεται στιγμιαία πάνω από κοφτές ανωμαλίες αποτελούν έναν συνδυασμό που δεν αστειεύεται.
Αν όμως κινηθείτε με τον δέοντα σεβασμό, θα συνειδητοποιήσετε ότι, το τιμόνι είναι πιο πιθανό να βρει σε καθρέπτη φορτηγού παρά αυτοκινήτου, για να κάνετε αναστροφή δεν χρειάζεστε αεροδιάδρομο και το αριστερό σας χέρι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού «Ξεκούραστα Στην Πόλη 2012»!
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
Δύο στα δύο για τον Martin στο Le Mans
Kit τροχαλίας Polini Hi-Speed για Sym Cruisym 250 / 300
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr