Ακόμη κι αν είστε σκληροπυρηνικοί οπαδοί των χειροκίνητων κιβωτίων, δε γίνεται να μην εντυπωσιαστείτε από την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του DCT κάθε φορά που επιλέγει την επόμενη ταχύτητα με τη διαδικασία να γίνεται αισθητή μόνο ηχητικά. Απλά, ανοίξτε σταθερά το γκάζι και νιώστε τις σχέσεις να αλλάζουν πραγματικά βελούδινα, στον ίδιο περίπου χρόνο που θα το κάνει και ένας έμπειρος αναβάτης χρησιμοποιώντας επιδέξια το πόδι και το χέρι του.
Εκεί που το DCT κάνει τη διαφορά είναι φυσικά στη συνέπεια, με το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο εξαιρετικό κάθε φορά. Σύγκριση δεν υπάρχει ούτε στην ευκολία αφού, αν θέλετε, απλά δεν κάνετε τίποτα με το αριστερό χέρι και πόδι να παραμένουν ξεκούραστα στη θέση τους. Άλλος ένας που θα εκτιμήσει το DCT είναι ο συνεπιβάτης που δεν θα ταρακουνηθεί ποτέ ακόμη και όταν οι αλλαγές πραγματοποιούνται με το γκάζι στο στοπ του.
Στη λειτουργία D και με μικρό άνοιγμα του γκαζιού, το DCT αλλάζει σχέσεις λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. προσπαθώντας να φτάσει όσο πιο γρήγορα μπορεί στην 6η, για οικονομία καυσίμου. Στη λειτουργία S, οι σχέσεις αλλάζουν λίγο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., ενώ σε υψηλότερες στροφές πραγματοποιούνται και τα κατεβάσματα. Αυτή η λειτουργία έχει και την πιο φυσική αίσθηση για το συνηθισμένο στα χειροκίνητα κιβώτια αναβάτη που θα την προτιμήσει για κίνηση μέσα στην πόλη, αφήνοντας την D για τα ταξίδια. Στην S επίσης το κιβώτιο δεν επιλέγει την 6η ταχύτητα εκτός και αν εξαντλήσετε την 5η.
Τα πράγματα αλλάζουν σημαντικά και στις δύο περιπτώσεις, αν χουφτώσετε το γκάζι. Στην D το όριο αλλαγής μετατοπίζεται στις 6.000 σ.α.λ., ενώ στην S στον κόφτη. Α, ξεχάσαμε και την χειροκίνητη λειτουργία.
Εκεί που το DCT βάζει τους περιορισμούς του, χωρίς αυτό να αποτελεί μειονέκτημα, είναι στο κατέβασμα. Ό,τι και αν επιχειρήσει ο αναβάτης, ακόμη και στη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο θα κάνει αυτό που πρέπει για να διαφυλάξει την ακεραιότητά του. Έτσι, οι αλλαγές πρέπει να πραγματοποιούνται γρήγορα, αλλά όχι με την ταχύτητα που μπορεί να πετύχει κανείς με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, κυρίως, γιατί οι ταχύτητες επιλέγονται μία-μία κάθε φορά και εφόσον το επιτρέπει το όριο περιστροφής. Απόλυτα κατανοητό, από τη στιγμή μάλιστα που το Crosstourer προορίζεται για ταξίδια και όχι για πλασαρίσματα στις στροφές και οριακή οδήγηση.
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
Δύο στα δύο για τον Martin στο Le Mans
Kit τροχαλίας Polini Hi-Speed για Sym Cruisym 250 / 300
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr