net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από το αριστερό γκριπ ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τη λειτουργία του Traction Control και να επιλέξει και τη χαρτογράφηση για τον κινητήρα.

ΚTRC & Power mode selection

Τα ηλεκτρονικά συστήματα του ZX-6R δεν σταματούν στα φρένα αλλά επεκτείνονται στον έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού και στην χαρτογράφηση του κινητήρα. Το τελευταίο (Power mode selection) δίνει στον αναβάτη δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό του μοτέρ. Στην πρώτη περίπτωση (Full Power) ο αναβάτης έχει στη διάθεσή τις πλήρεις δυνατότητες του μοτέρ. Στη δεύτερη (Low Power) η αποδιδόμενη ισχύς μειώνεται στο 80% ενώ διαφορετική-πιο αργή- είναι και η απόκριση στο γκάζι η οποία ποικίλει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, την επιλεγμένη ταχύτητα και το άνοιγμα του γκαζιού.

Το ΚTRC ή αλλιώς Kawasaki TRaction Control, είναι το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού παρόμοιο με αυτά που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας όπως τα ZX-10R και 1400 GTR. Λαμβάνοντας πληροφορίες κάθε 5 χιλιοστά του δευτερόλεπτου το ηλεκτρονικό σύστημα, στο πρώτο και δεύτερο επίπεδο λειτουργίας, έχει σαν προτεραιότητά του τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση και αφήνει τον αναβάτη ακόμη να διασκεδάσει ελεγχόμενα επιτρέποντας της σούζες ισχύος αλλά και την ολίσθηση του πίσω τροχού, μέχρι ενός σημείου.

Σε περίπτωση Το τρίτο επίπεδο είναι και το πιο παρεμβατικό και προορίζεται για το ασφαλές πέρασμα από δρόμους με πολύ χαμηλή πρόσφυση (βρεγμένη άσφαλτος, χώμα). Εδώ η κεντρική μονάδα ελέγχου επεμβαίνει σε τρία διαφορετικά σημεία για να ελέγξει τον πίσω τροχό (ανάφλεξη, ροή καυσίμου και εισερχόμενο αέρα) και δεν επιτρέπει τις σούζες. Συνδυαστικά αυτά τα δύο συστήματα προσφέρουν οχτώ διαφορετικές επιλογές στον αναβάτη που μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ πεδίο χρήσης.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ