Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο του Ιάπωνα κατασκευαστή κινείται στα χνάρια του ZX-10R, κάτι που γίνεται εμφανές ειδικά στο ρύγχος της μοτοσικλέτας. Τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα φέρουν προτζέκτορες για τη μικρή και τη μεγάλη σκάλα και στις άκρες τους έχουν τοποθετηθεί τα φώτα θέσης. Τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ έχουν περιορισμένες διαστάσεις και σε αυτά έχουν ενσωματωθεί και τα φλας.
Στην αιχμηρή ουρά που ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί ένα πολύ προσεγμένο αισθητικά LED φωτιστικό σώμα. Όσον αφορά την εργονομία η Kawasaki δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη θέση οδήγησης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ωστόσο, προσπάθησε να βελτιώσει την ευκολία με την οποία ο αναβάτης μπορεί να κινηθεί πάνω στη σέλα κάνοντας την τελευταία πιο στενή στην περιοχή που συναντά το ρεζερβουάρ το οποίο έχει επίσης στενέψει σε αυτό το σημείο.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και μία πολλαπλών ενδείξεων LCD οθόνη που απεικονίζει την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, φέρει δύο μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι, ένδειξη στιγμιαίας και μέσης κατανάλωση, δείκτη βενζίνης και θερμοκρασίας ψυκτικού και ενδείξεις για το Traction Control και τη χαρτογράφηση του ψεκασμού, ενώ διαθέτει και δείκτη οικονομικής οδήγησης.