Η Kawasaki δείχνει έτοιμη να γεμίσει την γκάμα των Ninja, αφού μετά τα 250, τα 600 και 1000 κυβικά, πλέον εισέρχεται στην αγορά με νέο κυβισμό στα 300κ.εκ.. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, και από ότι μαθαίνουμε και από τα βίντεο, το Ninja 300 θα έχει δικύλινδρο κινητήρα (όπως και το 250), με απόδοση 39 ίππων, και μεγαλύτερη ροπή από το αδελφάκι 250. Θα υπάρχει προαιρετικό ABS, αν και όχι συνδυασμένη πέδηση, ενώ με τη βοήθεια πλαινών πλαστικών το πλαίσιο δείχνει τύπου Deltabox, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, η Kawasaki προσπαθεί να χαράξει μια γραμμή ανάμεσα στην sport οδήγηση και στην οικονομία. Έτσι, από τη μία περηφανεύεται για την ιπποδύναμη, τις επιδόσεις, και το πίσω φαρδύ ελαστικό σε διάσταση 140, και από την άλλη μιλάει για οικονομικό κινητήρα, ενώ στα όργανα θα βρείτε και ένδειξη που ανάβει ως επιβράβευση όταν οδηγείτε οικονομικά!
Κι αν αναρωτιέστε, για ποιο λόγο ανέβηκε το Ninja στα 300 κυβικά, μάθετε πως από τις 19 Ιανουαρίου του 2013, το νέο ευρωπαικό δίπλωμα A2 θα επιτρέπει την οδήγηση μοτοσικλετών με απόδοση έως και 35kW, ήτοι 37 ίππους. Έτσι, το Ninja 300 θα είναι η μοτοσικλέτα της επιλογής όσων αναζητούν την πιο δυνατή μικρή sport μοτοσικλέτα για το νέο δίπλωμα Α2.
Δείτε, επίσης, βίντεο με κίνηση από την Αυστραλία, στη διεύθυνση:
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr