Τιμή: Αναμένεται
Για το 2012, το GTS 300 ανανεώθηκε και αναμένεται να αντικαταστήσει την προηγούμενη έκδοση. Ανάμεσα στις αλλαγές του scooter ξεχωρίζουν ο νέος κινητήρας, ο ανανεωμένος σχεδιασμός, ο μεγαλύτερος μπροστινός τροχός και το ενισχυμένο πλαίσιο, μεταξύ άλλων.
Το design του νέου SYM GTS 300i είναι ιδιαίτερα προσεγμένο και σύγχρονο, συνδυάζοντας αιχμές αλλά και καμπύλες. Από τη μέση του scooter και πίσω οι αιχμές και οι γωνίες παίζουν κυρίαρχο ρόλο, ενώ από τη μέση και μπρος, το σχήμα γλυκαίνει με περισσότερες καμπύλες. Φυσικά, το design ακολουθεί τη λειτουργικότητα πρώτα απ’ όλα, λειτουργικότητα που μεταφράζεται σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, ανέσεις αυτοκινήτου για δύο άτομα, προστασία από τα στοιχεία της φύσης, αλλά και έξυπνα gadgets.
Όσον αφορά στους πρώτους, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του έναν τεράστιο και φωτιζόμενο χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό για να φιλοξενήσει άνετα 2 full-face κράνη, και άλλα μικροπράγματα. Επιπλέον, στο μπροστινό δεξί μέρος υπάρχει κι ένα ντουλαπάκι, με έξοδο ρεύματος και βύσμα USB.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το GTS 300i αποδίδει 29 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. στο στρόφαλο, ή 20,5 άλογα στον πίσω τροχό. Εντύπωση, όμως, θα προκαλέσει από την πρώτη στιγμή που θα καβαλήσετε το GTS το άψογο ζύγισμα του scooter, που βοηθάει πάρα πολύ στην ισορροπία και λύνει τα χέρια του αναβάτη. Η απόκριση του γκαζιού είναι πολύ καλή και ο κινητήρας έχει αρκετή δύναμη, ώστε να δίνει στους επιβαίνοντες αίσθηση ασφάλειας σε προσπεράσεις και σε καταστάσεις που χρειάζονται γρήγορες επιταχύνσεις. Τα φρένα είναι δυνατά, και παρέχουν πολύ καλή αίσθηση, ενώ είναι και συνδυασμένα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 278,3
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 29,1/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,6/6.500
Βάρος (κιλά): 192
Τροχοί (Ε/Π): 120/70-14"/ 140/60-13
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr