Τιμή: 3.595 ευρώ
Το GTS 250i Evo αποτελεί την εξέλιξη του προηγούμενου 250, του επιτυχημένου GT της SYM. Η ανανεωμένη αισθητική του αποτελεί ένα μόνο από τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του, τα οποία εκτείνονται σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του scooter, από τους χώρους μέχρι τον κινητήρα. Επιπλέον, το χαμηλότερο τέλος ταξινόμησης, του δίνει ένα πλεονέκτημα επί του μεγαλύτερου «αδερφού» του.
Μπορεί το 250 Evo να διαθέτει κινητήρα 250 κ.εκ., οι επιδόσεις του, όμως, είναι ικανές να το φέρουν σε ίση αντιπαράθεση με ένα scooter 300 κ.εκ.. Η ιπποδύναμή του αγγίζει τους 23,4 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή του τα 2,3 kgm στις 5.500 σ.α.λ.. Και δε μιλάμε για ένα μικροκαμωμένο και πανάλαφρο scooter, αλλά για ένα GT 190 κιλών που δεν υπολείπεται σε άνεση ή χώρους.
Όσον αφορά στην άνεση, το GTS 250 προσφέρει υψηλά επίπεδα και δε δίνει λαβή για παράπονο σε αναβάτη ή συνεπιβάτη. Ο χώρος για τα πόδια είναι άφθονος και η σέλα φαρδιά κει μεγάλη. Επιπλέον, κάτω από αυτή θα χωρέσει ένα full face κράνος χωρίς αεραγωγούς και ένα μπουφάν ή πολλά μικροπράγματα. Κάτω από το τιμόνι, στην ποδιά, υπάρχει κι ένα ντουλαπάκι, ικανό να φιλοξενήσει επίσης κάποια μικροπράγματα.
Στο δρόμο, το GTS 250i Evo θα ικανοποιήσει με την ευελιξία του, η οποία είναι μεγάλη, αν αναλογιστεί κανείς τον όγκο του, αλλά και με την άνεση που προσφέρει, εντός ή εκτός πόλης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 250
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23,4/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,3/5.500
Βάρος (κιλά): 190
Τροχοί (Ε/Π): 110/90-13"/ 130/70-13
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr