Τιμή: 9.390 ευρώ
Είναι σίγουρα δύσκολο να κατηγοριοποιήσεις ένα μοντέλο σαν το Honda Integra. Η μοντέρνα εμφάνισή του σε παραπέμπει αμέσως στα mega scooter, ωστόσο, πλαίσιο, τροχοί και αναρτήσεις δείχνουν να προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσικλετών. Στο παιχνίδι μπαίνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τότε τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη περισσότερο. Τίποτα από αυτά όμως δεν μετράει με το που κυλήσουν οι τροχοί του νέου μοντέλου της Honda. Χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις, το Integra συμπεριφέρεται άψογα και είναι απόλυτα φιλικό με τον αναβάτη του κάτω από όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, τα συνδυασμένα φρένα του, πέρα από δυνατά, είναι και απόλυτα εκμεταλλεύσιμα και συμπληρώνονται από το πολύ καλό σε λειτουργία ABS. Αν προσθέσετε σε αυτό και τον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα που πραγματικά εκπλήσσει με την ιδιαίτερα χαμηλή του κατανάλωση (4,2 λτ./100 χλμ.), τότε βρίσκετε μπροστά σε ένα συνδυασμό που ξέρει ακριβώς τι είναι. Το επόμενο δίτροχό σας που θα κάνει τα πάντα καλά, αλλά πάνω από όλα με τη γνωστή άνεση και ποιότητα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Honda.
Κινητήρας: 4T, 2K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,3/4.750
Βάρος (κιλά): 238
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Ύψος σέλας (χλστ): 790
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr