Αυτές οι διαθέσεις αυτονομίας που έχει το TMax
φάνηκαν, άλλωστε, περισσότερο από ποτέ φέτος, όταν αρνήθηκε να ακολουθήσει τις
σύγχρονες επιταγές, τις φήμες που ακούγονταν και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που
αναμενόταν να ακολουθήσει. Παρά το γεγονός ότι, πολλοί περίμεναν η ανανέωση του
ιαπωνικού maxi scooter να σημάνει και την αύξηση του κυβισμού του στα 700
τουλάχιστον κ.εκ., το TMax αρνήθηκε να ακολουθήσει το δρόμο που άλλοι περίμεναν
να ακολουθήσει και βελτιώθηκε εκεί που πραγματικά ήταν απαραίτητο.
Ακολούθησε, λοιπόν, το δικό του δρόμο, με αποτέλεσμα να αναγεννηθεί ως ένα σαφώς βελτιωμένο scooter που συνεχίζει να εκπλήσσει τον κάθε ανυποψίαστο αναβάτη με χαρακτηριστικά όπως η sport διάθεση, η αιχμηρή αισθητική και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Μη γελιέστε, όμως. Το TΜax δεν υποβλήθηκε σε τυπικές μικροβελτιώσεις που επιβάλλουν τα δίτροχα έθιμα κάθε μερικά χρόνια. Υποβλήθηκε σε μια διαδικασία που καταρρίπτει κάθε συμβατικότητα (αλλά και φήμη που προσπάθησε να την κατευθύνει) και το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο Tmax που έχουμε δει μέχρι στιγμής! Και αυτό σημαίνει πολλά για ένα scooter που αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο σε αρκετές χώρες της Ευρώπης (όπως στην Ιταλία και στην Ελλάδα) και ο λόγος δεν εντοπίζεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή εντυπώσεων, αλλά στην ουσία.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Yamaha TMax 530 ΑΒS, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr