Αυτές οι διαθέσεις αυτονομίας που έχει το TMax
φάνηκαν, άλλωστε, περισσότερο από ποτέ φέτος, όταν αρνήθηκε να ακολουθήσει τις
σύγχρονες επιταγές, τις φήμες που ακούγονταν και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που
αναμενόταν να ακολουθήσει. Παρά το γεγονός ότι, πολλοί περίμεναν η ανανέωση του
ιαπωνικού maxi scooter να σημάνει και την αύξηση του κυβισμού του στα 700
τουλάχιστον κ.εκ., το TMax αρνήθηκε να ακολουθήσει το δρόμο που άλλοι περίμεναν
να ακολουθήσει και βελτιώθηκε εκεί που πραγματικά ήταν απαραίτητο.
Ακολούθησε, λοιπόν, το δικό του δρόμο, με αποτέλεσμα να αναγεννηθεί ως ένα σαφώς βελτιωμένο scooter που συνεχίζει να εκπλήσσει τον κάθε ανυποψίαστο αναβάτη με χαρακτηριστικά όπως η sport διάθεση, η αιχμηρή αισθητική και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Μη γελιέστε, όμως. Το TΜax δεν υποβλήθηκε σε τυπικές μικροβελτιώσεις που επιβάλλουν τα δίτροχα έθιμα κάθε μερικά χρόνια. Υποβλήθηκε σε μια διαδικασία που καταρρίπτει κάθε συμβατικότητα (αλλά και φήμη που προσπάθησε να την κατευθύνει) και το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο Tmax που έχουμε δει μέχρι στιγμής! Και αυτό σημαίνει πολλά για ένα scooter που αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο σε αρκετές χώρες της Ευρώπης (όπως στην Ιταλία και στην Ελλάδα) και ο λόγος δεν εντοπίζεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή εντυπώσεων, αλλά στην ουσία.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Yamaha TMax 530 ΑΒS, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr