Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας σχεδιάστηκε από τη BMW, και είναι φυσικά τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά, ψεκαστός, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο κυβισμός του ανέρχεται στα 647 κυβικά εκατοστά, ενώ αποδίδει 60hp/7.500σαλ., και 6,7kgm ροπής στις χαμηλές 6.000σαλ.. Η ιπποδύναμη αυτή τον κατατάσσει πρώτο στα κυβικά του (η BMW μιλάει επιπλέον και για τον αποδοτικότερο σε καύση κινητήρα σε αυτά τα κυβικά), και δεύτερο στον κόσμο στα Maxi Scooter ανεξαρτήτως κυβικών, μετά το Gilera GP 800/ Aprilia SRV 850. Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί στα scooter της BMW με μεγάλη κλίση 70ο προς τα εμπρός, με ευεργετικά αποτελέσματα όσον αφορά στο κέντρο βάρους (έτσι είναι πολύ χαμηλότερο από ότι αν ο κινητήρας ήταν πιο όρθιος), ενώ αφήνει και άπλετο χώρο για τα πόδια του αναβάτη, όπως είθισται στην κατηγορία. Οι αντικραδασμικοί άξονες που χρησιμοποιεί, μαζί με τη διάταξη του κινητήρα, παράγουν τόσο λίγους κραδασμούς, ώστε η BMW αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει ελαστικά παρεμβύσματα (silent blocks) ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, τοποθετώντας αντίθετα τον κινητήρα απευθείας πάνω στο πλαίσιο! Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός γίνεται με δυο σώματα των 38 χιλιοστών, υπό τις οδηγίες της ψηφιακής μονάδας διαχείρισης BMS-E. Εντυπωσιακή ήταν η ανακοίνωση της BMW της κάλυψης των προδιαγραφών ρύπων Euro4, πριν καν αυτές γίνουν προαπαιτούμενο για τα δίκυκλα. Το κάρτερ είναι ξηρό, κι έτσι μπόρεσαν οι Βαυαροί να πουν αντίο στον κάδο λαδιού. Το δοχείο λαδιού έχει ενσωματωθεί κατευθείαν στο κάρτερ για να μειωθούν οι διαστάσεις. Μειωμένες όμως είναι και οι διαστάσεις της compact κεφαλής του κινητήρα. Η BMW αναφέρει πως ο έλεγχος της στάθμης του λαδιού γίνεται ηλεκτρονικά. Όλο το σύστημα κινητήρα και μετάδοσης (powertrain), δηλαδή ο κινητήρας, η πρωτεύουσα και η τελική μετάδοση, μαζί με πιρούνι, ψαλίδι και πιθανώς και τις ρόδες, -δε βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά για το αν τις προσθέτει στην εξίσωση η BMW-, ζυγίζει μόλις 81 κιλά. Η πρωτεύουσα μετάδοση γίνεται με ιμάντα CVT (Continuous Variable Transmission), ενώ στην τελική μετάδοση βρίσκουμε μια αλυσίδα 525 με 72 κρίκους. Η αλυσίδα βρίσκεται κλεισμένη μέσα σε μπάνιο λαδιού, και κατ’ επέκταση παρουσιάζει μειωμένες ανάγκες συντήρησης. Και μη νομίζετε πως θα πρέπει να τη ρυθμίζετε κάθε τόσο, ανάλογα το φορτίο και τη φθορά, γιατί η BMW το σκέφτηκε πριν από εσάς, για εσάς. Έτσι, το πατενταρισμένο ψαλίδι κρατάει σταθερή την ένταση της αλυσίδας μέσα του, κάτω από όλες τις συνθήκες! Φυσικά η εξάτμιση διαθέτει καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου –EU4 λέμε.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr