Οι εξωτερικές διαστάσεις ακολουθούν αυτή του μεγάλου μοντέλου με αποτέλεσμα να διαθέτει πλούσιο όγκο. Η αισθητική ταύτιση επίσης με το μεγάλο του αδελφό θα προκαλέσει σύγχυση για το αν πρόκειται για το μικρού κυβισμού μοντέλο της σειράς. Αυτή η ομοιότητα σε άλλους αρέσει και σε άλλους προκαλεί απέχθεια για την έλλειψη προσωπικότητας. Γεγονός είναι πως η αισθητική της μοτοσικλέτας δεν είναι ξεπερασμένη, προκαλώντας ακόμα θετικά σχόλια. Τα σχιστά φανάρια εμπρός και το γωνιασμένο φέρινγκ συνοδεύονται από το μεγάλων διαστάσεων ρεζερβουάρ και τη λεπτή ουρά που παίρνει όγκο από το μεγάλο τελικό. Το πίσω φανάρι και ο λασπωτήρας είναι ένα ιδιαίτερα όμορφο χαρακτηριστικό του DL.
Με φορτίο ο κινητήρας του V-Strom δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμος να στείλει τη βελόνα του στροφόμετρου στο κόκκινο, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει μαλακή λειτουργία. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή, με το πλατύ τιμόνι να ισορροπεί την περιορισμένη δύναμη που ασκεί ο οδηγός για το γυροσκοπικό, με τον τελευταίο να σημαδεύει την πρώτη στροφή… άνετα. Τα φρένα μέσα στη στροφή και οι μικροδιορθώσεις είναι κάτι που θα μπορέσει να δεχθεί το DL. Εκεί το Suzuki χαρίζει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, παρέχει μεγάλη εμπιστοσύνη στην «καρδιά» της στροφής.
Τιμή: 6.995 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 645
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 70/8.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6/6.400
Βάρος (κιλά): 197
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr